Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:28:30 GMT

تیم ملی والیبال کشورمان وارد تهران شد +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۲۸۵۸

تیم ملی والیبال کشورمان وارد تهران شد +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 به مرحله نهایی راه پیدا کرد و در نهایت عنوان هفتم را به خود اختصاص داد. عملکرد شاگردان بهروز عطایی در این دوره از مسابقات به قدری خوب بود که مورد تمجید اهالی این رشته در داخل و خارج از کشور قرار گرفت.

تیم ملی کشورمان پس از کسب عنوان هفتم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان ساعت 22 امشب وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا داورزنی، میلاد تقوی، وحید مرادی و ...... از جمله مسئولانی بودند که برای استقبال از کاروان والیبال کشورمان در فرودگاه حضور پیدا کردند.

شاگردان بهروز عطایی پس از چند روز استراحت یک بار دیگر تمرینات خود را آغاز خواهند کرد تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شوند.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران تیم ملی والیبال کاروان والیبال ایران لیگ ملت های والیبال شاگردان بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • مارسلو وارد ایران شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد