Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال ژاپن توانست در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل بحرین با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ به برتری رسید و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.
همچنین در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم ملی کویت با حساب ۲۷ بر ۲۱ بر عربستان پیروز شد و مدال برنز این مسابقات را برگردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال پسران جوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات مقابل سه حریف خود یعنی کره با نتیجه ۳۲ بر ۲۷، برابر عربستان با حساب ۲۸ بر ۳۲ و مقابل کویت با نتیجه ۲۰ بر ۲۶ شکست خورد.  آنها برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم اول مقابل پاکستان به میدان رفتند که با نتیجه ۳۷ بر ۱۹ پیروز شدند اما در آخرین دیدار خود از این مسابقات شب گذشته مقابل کره جنوبی با نتیجه ۲۶ بر ۳۳ شکست خوردند و در رده ششم ایستادند. هندبالیست‌های ایران در دوره قبل این مسابقات در رده پنجم قرار گرفته بودند که در این دوره نسبت به قبل یک پله سقوط داشتند. 

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان از ۲۴ تیر تا ۲ مرداد به میزبانی بحرین برگزار شد. در این مسابقات ۸ تیم حضور داشتند که در پایان ژاپن، بحرین و کویت در رده اول تا سوم قرار گرفتند. تیم‌های عربستان، کره جنوبی، ایران، پاکستان و هند نیز در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
*رده‌بندی پایانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان:
۱- ژاپن
۲- بحرین
۳- کویت 
۴- عربستان
۵- کره جنوبی 
۶- ایران
۷- پاکستان 
۸- هند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال مسابقات هندبال قهرمانی آسیا مسابقات هندبال قهرمانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد