Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی والیبال لهستان با شکست ایتالیا عنوان سومی لیگ ملت های والیبال را به نام خود کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار رده بندی لیگ ملت‌های والیبال بین دو تیم والیبال لهستان و ایتالیا برگزار شد و تیم والیبال لهستان توانست با نتیجه ۳ بر صفر ایتالیای میزبان را شکست دهد و عنوان سومی این رقابت‌ها را به نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان به اتمام رسید تا رنک یک جهان به عنوان سومی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ برسد.

ایتالیا میزبان در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت و موفق نشد در خانه خود روی سکو بایستد.

دنیله لاویا قدرتی زن تیم ملی ایتالیا با کسب ۱۴ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد. در تیم لهستان نیز بارتوش کورک با ۱۳ امتیاز بهترین بازیکن این مسابقه بود.

در دیدار فینال این مسابقات از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران، دو تیم والیبال آمریکا و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند