Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محمدی رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین در جلسه هم اندیشی ارکان تصمیم ساز و اجرایی شرکت گفت: علی رغم همه مشکلات و موانعی که وجود داشت در ۳ ماه گذشته کارکنان این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می‌توانست پرتنش و پر چالش باشد را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند و تمام سعی خود را در راه رسیدن به اهداف سهامداران محترم و خدمت به مردم به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در کنار هم با استفاده از ظرفیت‌ها باید تلاش کنیم تا این شرکت برای سال‌ها و دهه‌های آینده رونق بیشتری پیدا کرده و با موفقیت به نسل‌های بعد از خود بدهیم.

نمازی عضو هیئت مدیره نیز در این نشست با بیان اینکه مدیریت و کار مدیریتی یک کار جمعی و با استفاده از خرد گروهی است افزود از این رو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در سطح کلان می‌توانند در راس همکاری همه کارکنان به عنوان ناظر نقش ایفا کنند.

او افزود: فهم مشترک مدیریتی ارکان سازمان باعث می‌شود تصمیمات خروجی خوبی داشته باشد و این روال می‌تواند جایگاه شرکت را بیش از پیش ترقی دهد.

آقای جنتی عضو هیئت مدیره اکسین نیز رشد و بالندگی شرکت را در مدت اخیر نه تنها متوقف نشده عنوان کرد بلکه آن را نسبت به قبل بهتر خواند.

او افزود: هیئت مدیره پشتیبان مدیرعامل خواهد بود، زیرا این پشتیبانی و حمایت در نهایت به نفع سازمان است و منافع شرکت را تامین می‌کند به همین جهت از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

آقای ایزدیان عضو دیگر هیئت مدیره در خلال این نشست یادآور شد: فولاد اکسین از ۲ جهت در کشور خاص است، یکی فناوری منحصر به فرد و دیگری نیروی جوان و پر انرژی و خلاق این شرکت فولادی است که باعث شد اکسین هر سال رکورد سال قبل را جابجا کند.

او گفت: شرکتی که در اوج قرار دارد طبعاً مشکلات و سنگ‌هایی که به سمت آن انداخته می‌شود زیادتر است و قطعاً مدیریت این فضا کار آسانی نیست، اما خوشحالیم که اکسین از لحاظ سودآوری و هم از لحاظ تولید شرایط خوبی دارد، همچنین اورهالی که در دوره اخیر انجام شد خط تولید و میزان بهره‌وری شرکت را برای سال‌های بعد تضمین نموده است.

در پایان این نشست نیز صادقیان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین طی سخنانی در جمع مدیران و معاونان و هیئت مدیره شرکت گفت: این مسئله بسیار حائز اهمیت است که همه خود را متعلق به خانواده فولاد اکسین می‌دانیم و قطعاً انرژی مثبتی که از این طرز فکر یکایک همکاران استخراج می‌شود، باعث شده تا امروز اکسین با سلامت مسیر پر مخاطره را طی نموده و جایگاه چنین جایگاهی در صنعت فولاد کشور داشته باشد.

او این روحیه را باعث در مسیر تعالی قرار گرفتن فولاد اکسین دانست که باعث افتخار است هر چند جای بهتر شدن و اوج گیری بیشتر با استفاده از ظرفیت‌های که هست، وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد اکسین خوزستان شرکت فولاد هیئت مدیره فولاد اکسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها