Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، عباس جعفری دولت آبادی دادستان سابق تهران در مراسم حج تمتع حاضر شد.

پیش از این گفته شده بود جعفری دولت آبادی ممنوع‌الخروج است و نمی‌تواند از کشور خارج شود.

تصاویر وی در خانه خدا و شرکت در مراسم حج تمتع نشان از آن دارد که وی ممنوع الخروج نبوده و توانسته از کشور خارج شود.

پس از اتمام مدت فعالیت جعفری دولت‌آبادی در دستگاه قضائی خبرهایی مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن وی منتشر شد اما تصاویر رسیده از جعفری دولت‌آبادی این شایعه را رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران بود وی پیش از آن سمت‌هایی همچون ریاست کل دادگستری استان خوزستان و همچنین سرپرست مجتمع قضائی خانواده تهران را بر عهده داشته‌است.

کد خبر 692844 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه قوه قضائیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه قوه قضائیه جعفری دولت آبادی ممنوع الخروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران از برگزاری ۷ دادگاه بر خط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران خبر داد.

شفیعی با ذکر این مطلب که رسیدگی به هر ۷ پرونده در شعبه هفده این مجتمع با ریاست قاضی مهدی طیب‌لی انجام خواهد شد افزود: الزام به ایفای تعهد، ابطال سند رسمی، توقیف عملیات اجرایی، اعلام بطلان معامله، ابطال اجراییه، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، اعصار از پرداخت محکوم به، موضوعات دادگاه علنی این شعبه می‌باشند که به ترتیب از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به مباحث قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری