Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای با اعلام این خبر اظهار داشت: سهمیه روزانه استان هرمزگان در مصرف برق ۱۱۵ مگاوات ساعت است که ۶۰ درصد آن به سهمیه ادارات دولتی تعلق دارد.

موی افزود: دستگاه‌های دولتی موظف هستند مصرف خود را در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و پس از پایان وقت اداری به میزان ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای خردادماه امسال با هدف مدیریت بار شبکه، مصرف برق ادارات و نهادهای عمومی هرمزگان همه روزه به صورت آنلاین و از راه دور کنترل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده افزایش بار مصرف، پس از اخطار، برق نهاد دولتی قطع می‌شود.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

منبع: چندثانیه

tags # کرمانشاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!