Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرانسه با شکست آمریکا قهرمان مسابقات لیگ ملت های والیبال 2022 شد.
به گزارش آریا، در چارچوب فینال رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022، از ساعت 23:30 تیم های آمریکا و فرانسه به مصاف هم رفتند. مسابقه از شروعش پر از هیجان بود و حضور هواداران دو تیم جو خاصی در ورزشگاه بولونیا ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فوق العاده فرانسوی ها در ست اول باعث شد تا خیلی زود آنها با اختلاف زیاد و با نتیجه 25-16 برنده این ست شوند و پیش بیوفتند. در ست دوم همچنان شاهد برتری مطلق فرانسه بودیم و این ست نیز با حساب 25-19 به سود آنها پایان یافت تا این تیم در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.
در ست سوم شاهد یک نمایش متفاوت از آمریکا بودیم. سرویس های سهمگین در کنار دریافت های عالی باعث شد تا از همان شروع ست سوم آمریکا همه چیز را در اختیار بگیرد و خیلی آسان آنها موفق شدند 25-15 پیروز شوند. ست چهارم مسابقه هر دو تیم نمایشی بی نظیر داشتند اما سرویس های بهتر آمریکایی ها باعث شد تا آنها کامبک خود را کامل کنند و کار به ست پنجم کشیده شود. در ست چهارم امریکا 25-21 پیروز شد.
ست پنجم اما شاهد یک نمایش متفاوت از فرانسه بودیم. سرویس های درخشان آنتوان بریزارد در کنار بازی فوق العاده اروین انگاپت موجب شد تا فرانسه با حساب 15-10 در این ست پیروز شود تا برنده این مسابقه شود. بدین ترتیب فرانسه با حساب 3-2 پیروز مسابقه و قهرمان رقابت های لیگ ملت های 2022 والیبال لقب گرفت.
فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست ژاپن شده بود و در نیمه نهایی نیز به سادگی هرچه تمام‌تر موفق شد ایتالیای میزبان را شکست دهد و به فینال برسد. در سمت مقابل آمریکا در یک چهارم نهایی برزیل قدرتمند را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی رسید. شاگردان جان اسپرا در مسابقه نیمه نهایی بر خلاف انتظار کار ساده‌ای برابر لهستان داشتند و با پیروزی در سه ست پیاپی به فینال رفتند.
در ست نخست مسابقه تیم ملی فرانسه از همان ابتدا فاصله امتیازی خوبی با حریف خود ایجاد کرد و نهایتاً توانست با نتیجه 25-16 آمریکا را شکست دهد. در این ست بازیکنان فرانسه در تمام مناطق زمین کم نقص ظاهر شدند و یک پیروزی راحت را برای خود رقم زدند. در ست دوم مسابقه نیز اوضاع تغییر چندانی نکرد و فرانسه از همان ابتدا قدرتمند ظاهر شد تا در پایان با نتیجه 25-19 حریف خود را شکست دهد. در حقیقت بعد از گذشت دو ست از بازی به نظر می رسید که تیم جان اسپرا حرفی مقابل قهرمان المپیک برای گفتن ندارد.
در حالی که تصور می شد یک قهرمانی آسان در انتظار فرانسه خواهد بود اما این آمریکا بود که به شکل فوق‌العاده ای به بازی برگشت. تغییرات قابل تحسین جان اسپرا مخصوصاً قرار دادن دی فالکو در پست پشت خط زن شرایط را به طور کلی تغییر داد تا آمریکا  25-15 پیروز این ست شود. ر این ست دو تیم از ابتدا کار را از نزدیک دنبال کردند اما در امتیازات پایانی این آمریکا بود که باز هم با فرانسه فاصله ایجاد کرد و در پایان موفق شد 25-21 پیروز شود تا همه چیز به ست پنجم و پایانی کشیده شود. در ست پنجم فرانسه به بازی برگشت و از همان ابتدا فاصله امتیازی خوبی با حریف ایجاد کرد و در پایان توانست با نتیجه 15-10 پیروز شود و قهرمان VNL 2022 لقب بگیرد.
تیم ملی والیبال لهستان با غلبه بر ایتالیا در سکوی سوم مسابقات لیگ ملت ها قرار گرفت. تیم‌های ملی والیبال لهستان و ایتالیا در بازی رده بندی لیگ ملت‌ های والیبال 2022 به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با پیروزی 3-0 لهستان پایان یافت. در این بازی تیم لهستان در سه ست متوالی و با نتایج 25-16، 25-23 و 25-20 پیروز شد. بدین ترتیب لهستان با این پیروزی به مقام سوم مسابقات لیگ ملت ها دست یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرانسه آمریکا لیگ ملت های والیبال لیگ ملت لیگ ملت ها ست پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند