Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن امتحانات دانشگاه ها، دانشجویان منتظر ثبت و اعلام نمرات از سوی اساتید خود هستند.

جمعی از دانشجویان مرد دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی، از طولانی شدن روند ثبت نمرات و اعلام نشدن نمره برخی دروس خود گلایه‌مند هستند.

یکی از دانشجویان گفت: دیر اعلام شدن نمرات برخی از دروس سبب شده است تا در دروس تابستانه و همچنین در بخش نظام وظیفه با مشکلاتی مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهتمام دانشگاه برای ثبت سریع نمرات

برای پیگیری این موضوع با عزیزی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفتگو کردیم.

عزیزی گفت: برخی از دروس به صورت استانی ارائه شده و دانشجویان واحد بیرجند با سایر واحد‌ها درس مشترک داشته اند و امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار شده است.

او افزود: ضرورت دارد تا برگه‌های پاسخنامه از واحد‌های شهرستان‌ها جمع آوری شده و به اساتید تحویل داده شود که در این زمینه تأخیر‌هایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

رقابت داوطلبان کنکور سراسری آغاز شد

عزیزی اظهار کرد: اطلاعیه‌هایی به اساتید داده شده تا برگه‌های موجود را تحویل گرفته و نمرات را اعلام کنند تا برای دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: معافیت تحصیلی دانشجویان تا ۳۱ شهریور امسال اخذ شده و مشکلی به وجود نمی‌آید؛ صرفا ممکن است مشکلاتی در حوزه دروس تابستانه پیش بیاید که با برنامه ریزی‌های انجام شده از بروز آن‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نمرات دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند