Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که تا تابستان 2023 با این باشگاه قرارداد دارد، قبل از جام جهانی تصمیمی در مورد آینده نخواهد گرفت. 
به گزارش آریا، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا از خوان لاپورتا، رئیس بلوگرانا خواسته تا امکان جذب آزاد لیونل مسی در انتهای فصل 2022/23 را بررسی کند و این فرضیه توسط سران باشگاه کاتالانی در حال بررسی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن تمایل خود برای تمدید قرارداد مسی را به او اعلام کرده اما این بازیکن پاسخی نداده زیرا نمی خواهد قبل از جام جهانی قطر تصمیمی در مورد آینده بگیرد. 
با وجود اینکه مسی در انتهای فصل 36 ساله می شود، اما ژاوی متقاعد شده که بازگشت او می تواند هم از نظر مالی و هم از نظر ورزشی کمک زیادی به بارسلونا کند زیرا معتقد است ستاره آرژانتینی می تواند تا چندین سال دیگر در اوج بماند. علاوه بر این سرمربی اسپانیایی بر این باور است که فراهم شدن فرصت بازگشت مسی به نیوکمپ، باعث می شود بارسلونا با پشت سر گذاشتن کامل بحران [مالی] دوباره به جایگاهش در سطح جهانی بازگردد. همچنین جذب مسی با هدف بازنشستگی او در بارسا، می تواند به اختلافات ناشی از جدایی این مهاجم در تابستان سال قبل پایان دهد.
بارسلونا صبح روز یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه برابر رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید اما لاپورتا ساعاتی قبل از این بازی صحبت‌هایی را درباره مسی مطرح کرد. لیونل مسی، تابستان سال گذشته در حالی که قراردادش با بارسا به پایان رسیده بود، به واسطه مشکلات مالی این باشگاه نتوانست قراردادش را تمدید کند و در نهایت به پاری سن ژرمن ملحق شد. در طول این یک سال صحبت‌های زیادی درباره این جدایی مطرح شد و انتقاداتی از لاپورتا به همین خاطر صورت گرفت و حالا او به نکات جالبی درباره این بازیکن آرژانتینی اشاره کرده است. 
رییس باشگاه بارسلونا به ESPN گفت:« مسی احتمالا بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا به حساب می‌آید، کسی که بیشترین تاثیرگذاری را در این تیم داشت و تنها یوهان کرویف توانایی رقابت و مقایسه با او در تاریخ این باشگاه را دارد.» او با اشاره به جدایی این بازیکن اظهار داشت:« این اتفاقی بود که باید یک روز رخ می‌داد. ما بر اساس شرایطی که داشتیم این تصمیم را گرفتیم چون باشگاه از بازیکنان و مربیان بزرگ‌تر است. من فکر می کنم و امیدوارم داستان لئو مسی با بارسلونا هنوز به پایان نرسیده باشد. پایان این قصه هنوز باز است، این مسئولیت ماست که مطمئن شویم پایانی زیباتر از آنچه اتفاق افتاد، رقم خواهد خورد.» لاپورتا درباره رابطه خاصی که خودش با مسی دارد اضافه کرد:« من به عنوان رییس باشگاه بارسلونا تمام تلاشم را برای او به کار گرفتم اما در عین حال باید به این موضوع اشاره کنم که از نظر شخصی و البته باز هم به عنوان رییس باشگاه بارسا، همیشه به او مدیون هستم.»
چند روز پیش هر دو باشگاه بایرن و بارسلونا انتقال رسمی روبرت لواندوفسکی را تایید کردند. لواندوفسکی در پی توافق نهایی دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقالش به جمع آبی‌واناری‌ پوشان، خیلی زود در محل تمرین باواریایی‌ها در شهر مونیخ حضور یافت و با هم‌تیمی‌هایش وداع کرد.  او روز گذشته به میامی، محل اردوی پیش فصل بارسلونا رسید و تست های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت.. این مهاجم لهستانی قراردادی 3 ساله با بند تمدید تا 2026 با بارسلونا امضا کرده است. بایرن مونیخ از این انتقال 45 میلیون یورو نصیبش خواهد شد و 5 میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا از این انتقال خوشحال است. او در جریان یک مصاحبه گفت:« بارسا نیاز به یک گلزن بزرگ داشت. روبرت همین حالا بهترین بازیکن سال فیفا و برنده کفش طلای اروپاست. بازیکنی مثل او در تیم نداشتیم و تضمین کننده گلزنی برای ما خواهد بود. همراه با آنسو فاتی، اوبامیانگ و دیگر مهاجمان، کیفیت خط حمله ما در بالاترین سطح خودش است.»
لاپورتا ادامه داد:« پیشنهاد اول‌ ما پایین بود ولی در نهایت با بایرن روی 45 + 5 میلیون یورو به توافق رسیدیم. این حداکثر هزینه ای بود که می توانستیم برای لوا انجام دهیم. او دستمزدش را نیز تا جایی که می توانست کاهش داد. ما در راه جذب او چلسی و پی اس جی را شکست دادیم و این بدون خواسته خود بازیکن ممکن نبود. لوا می خواست به بارسا بیاید و همه تلاشش را هم کرد. از او بسیار ممنونم.»
لواندوفسکی در 34 سالگی:« سن یک عدد است و می دانم که لوا به خوبی از خودش مراقبت می کند. علاوه بر این، همسرش متخصص تغذیه است و او را به بهترین شکل تحت کنترل دارد. وقتی همسرتان متخصص تغذیه باشد، دیگر کمترین دغدغه را بابت سن خواهید داشت.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژاوی مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!

طرفداران رئال مادرید از اینکه ژاوی همچنان سرمربی بارسلوناست، خوشحال هستند.

طرفداری | هواداران رئال مادرید در خیابان‌های شهر مادرید مشغول جشن و پایکوبی پس از قهرمانی در لالیگا هستند.

پیروزی رئال مادرید مقابل کادیز و البته باخت بارسلونا برابر ژیرونا، قهرمانی شماره 36 لوس بلانکوس در لالیگا را قطعی کرد. هواداران رئال مادرید پس از قطعی شدن قهرمانی تیمشان در این فصل از لالیگا با حضور در خیابان‌های پایتخت اسپانیا مشغول جشن و پایکوبی هستند. خبرنگار کوپه که در بین هواداران رئال مادرید است گزارش می‌دهد که طرفداران لوس بلانکوس مدام شعارهایی در حمایت از ماندن ژاوی و لاپورتا سر می‌دهند. آنها با خوشحالی فریاد می‌زنند: لاپورتا بمان، ژاوی بمان.

جشن و پایکوبی هواداران رئال مادرید در خیابان‌های پایتخت اسپانیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم