Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:40:04 GMT

شکستگی منبع آب ورودی مسکن مهر خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۳۹۶۹

شکستگی منبع آب ورودی مسکن مهر خرم‌آباد

شهردار منطقه دو خرم‌آباد گفت: معبر اصلی ورودی مسکن مهر خرم‌آباد از سمت کمالوند که بر اثر شکستگی لوله منبع آب شهر سرشار از سنگ‌ریزه‌ و گل‌ولای شده بود، پاکسازی شد.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر دیروز لوله منبع آب ورودی مسکن مهر شهر از سمت کمالوند بر اثر فعالیت‌های عمرانی انجام شده در منطقه دچار شکستگی شد و ریزش سنگ‌ریزه و گل‌ولای در مسیر آب، تردد خودروها و ساکنان محله را با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده با اطلاع از این حادثه در همان ساعت اولیه برای رفع مشکل در محل حضور پیدا کردم و با همراهی ماموران شهرداری تا پاسی از شب اقدام به پاکسازی این معبر کردیم.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه این منبع چندین بار است که دچار مشکل می‌شود، خواستار رفع مشکل این منبع به‌صورت اساسی توسط آب و فاضلاب برای جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید در منطقه شد.

نورایی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مسکن مهر توسط ساخته شهرداری نشده است، اما شهرداری برای رفاه حال ساکنان علاوه بر نظافت معابر، در مواقع وقوع مشکل و بحران پای کار است.

به گزارش ایمنا، لوله منبع تغذیه آب شرب خرم‌آباد در ورودی مسکن مهر کمالوند عصر دیروز به دلایل نامعلوم دچار شکستگی می‌شود، بر اثر این حادثه معبر اصلی با ورود سنگ‌ریزه، گل‌ولای و آب تردد خودروها و ساکنان را برای چندین ساعت متوالی با مشکل مواجه کرد و به دستور شهردار منطقه دو این منطقه تا پاسی از شب پاکسازی شد.

کد خبر 590674

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد شهردار خرم آباد مسکن مهر معابر شهری خرم آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورودی مسکن مهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است. آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟