Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@04:56:27 GMT

ستاره تیم ملی ایران جزو ۴ مهاجم برتر آسیا

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۳۹۷۹

ستاره تیم ملی ایران جزو ۴ مهاجم برتر آسیا

به گزارش قدس آنلاین، با نزدیک شدن مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرسنجی های مختلفی در این زمینه برگزار می کند.

توئیتر AFC در این زمینه یک نظرسنجی برگزار کرد و از کاربران سوال کرد کدام یک از مهاجمان زیر را به عنوان مهاجم برتر آسیا در تیم خود در جام ملت های آسیا ترجیح می دهد حضور داشته باشد؟

در میان ۴ نامزد بهترین مهاجم تاریخ آسیا از دید AFC نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو پرتغال دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامی جابر اسطوره عربستان، یونس محمود کاپیتان سابق تیم ملی عراق و علی مبخوت اسطوره فوتبال امارات رقبای طارمی در این نظرسنجی هستند.

جام ملت های آسیا کمتر از یک سال دیگر قرار بود در چین برگزار شود ولی با انصراف چین به دلیل شرایط کرونایی AFC مجدد در تلاش است تا میزبان جدید را معرفی کند.

استرالیا، کره جنوبی، قطر و اندونزی چهار نامزد میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ هستند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهاجم برتر آسیا مهدی طارمی سردار آزمون جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند