Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:42:41 GMT

برگزاری ۷ مانور در شرکت گاز ایلام از ابتدای امسال

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۳۹۸۱

برگزاری ۷ مانور در شرکت گاز ایلام از ابتدای امسال

ایسنا/ایلام سرپرست شرکت گاز استان ایلام از برگزاری ۷ مانور در زمینه‌های مختلف در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد و گفت: این مانورها در زمینه پاره‌گی شبکه توزیع گاز، زلزله، آسیب به پرسنل در اثر برق گرفتگی با علمک برق دار، گرمای هوا در تابستان و گرمازدگی پرسنل، حمله سایبری، آسیب به خطوط لوله توزیع گاز ناشی از برخورد بیل مکانیکی و غیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمود کشاورز» در گفت‌وگو با ایسنا، هدف از برگزاری این مانورها، ایجاد آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری بوده است، اظهار کرد: برگزاری مانورهای متعدد از قبیل مانور برنامه‌ریزی شده برای آمادگی نیروهای خدمت‌رسان و آماده‌بکار نگه‌داشتن تاُسیسات و زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب است.
وی گفت:  انجام اینگونه مانورها باعث ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه راه‌حل‌های مقابله با بحران، مهار آتش‌سوزی و مشارکت فعال واحدهای معین به منظور کاهش آسیب‌پذیری، حفظ زیرساخت‌های حیاتی، مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی طبیعی، ایجاد یکپارچگی در اجرا و ارزیابی مانور، یافتن نقاط ضعف و قوّت، تهدید و فرصت‌ها در مانور به منظور تعریف و انجام اقدامات اصلاحی پیشگیرانه می شود.
سرپرست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب و اهمیّت صیانت از تأسیسات گازرسانی به منظور مقاوم‌سازی شبکه‌ها و مقابله با بحرانهای طبیعی و غیرطبیعی در اولویت‌های کاری مسئولان این شرکت قرار گرفته است، تصریح کرد: واحد HSE با یک برنامه‌ریزی جامع نسبت به برگزاری مانورهای مختلف آمادگی، تمرینی و عملیاتی در سطوح مختلف اقدام می کند.
کشاورز با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۷۰ نفر از کارکنان در این مانورها شرکت کرده و نقاط ضعف و قوت آنان شناسایی شده است، گفت: اجرای مانور در راستای آمادگی نیروهای این شرکت برای مقابله با حوادث مختلف امری ضروری است وقطعا این اقدام باعث افزایش توانمندی نیروها در واکنش به موارد اضطراری می‌شود.
وی هدف اصلی شرکت گاز استان را ارائه کار کیفی و خدمات مستمر و مداوم به مشترکین گاز طبیعی خواند و افزود: برگزاری این مانورها با هدف کاهش حوادث، حفظ شاخص‎های ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری و بدون اطلاع پیشین برگزار شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی