Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان المپیک توکیو توانست عنوان قهرمانی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال را به نام خود کند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال فرانسه توانست با پیروزی مقابل والیبال آمریکا قهرمانی لیگ ملت‌های والیبال را به نام خود کند.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص قهرمانی فرانسه نوشت: فرانسه فینال تماشایی را برد تا طلای تاریخی لیگ ملت‌های والیبال را به نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانان فعلی المپیک اکنون قهرمان لیگ ملت‌های والیبال هم هست. فرانسه در فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ قهرمان شد تا با اولین قهرمانی خود در این رقابت‌ها، به تاریخ سازی دست یابد. این بازی در پنج ست تماشایی کار خود را دنبال کرد. فرانسه با نتیجه ۳-۲ (۲۵-۱۶، ۲۵-۱۹، ۱۵-۲۵، ۲۱-۲۵، ۱۵-۱۰) بر آمریکا پیروز شد تا آمریکا دومین نقره خود و سومین سکوی لیگ ملت‌های والیبال را کسب کند.

همچنین فدراسیون جهانی والیبال در خصوص سومی لهستان نوشت: همچنین مدال برنز به لهستان رسید. قهرمانان جهان با نتیجه ۳-۰ (۲۵-۱۶، ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰) ایتالیا را شکست داد و به سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در پایان این مسابقات، رده‌بندی نهایی تیم‌ها مشخص شد که فرانسه، آمریکا، لهستان، ایتالیا، ژاپن و برزیل به ترتیب اول تا ششم شدند. تیم ایران نیز در جایگاه هفتم قرار گرفت. همچنین تیم های هلند، آرژانتین، اسلوونی، صربستان، آلمان، چین، بلغارستان، کانادا و استرالیا هم به ترتیب هشتم تا پانزدهم شدند.  

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: والیبال ، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت