Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@13:11:01 GMT

جانشین کامران نجف‌زاده در نیویورک مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۰۹۹

جانشین کامران نجف‌زاده در نیویورک مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در متن حکم پیمان جبلی، رییس صداوسیما خطاب به علی رجبی، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک آمده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علی رجبی.

نظر به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیر دفتر نمایندگی سازمان در نیویورک "منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رصد وقایع و رویداد‌های سازمان ملل متحد و کشور محل مأموریت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و فرهنگی، جمع آوری و ارسال اخبار با توجه به اولویت‌ها و ارزش‌های خبری و بهره برداری بهینه از امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری موجود در جهت تولید برنامه از وظایف شما می‌باشد.

از زحمات و تلاش‌های مستمر جناب آقای کامران نجف‌زاده در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال، در ایفای مطلوب وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.»

علی رجبی خبرنگار ارشد سازمان صداوسیما، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی و نیز رشته علوم ارتباطات گرایش ژورنالیسم تلویزیونی است. وی دارای ۲۲ سال سابقه خبرنگاری داخلی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی است.

در کارنامه وی، عناوینی، چون خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در افغانستان، خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در عراق، خبرنگار و مدیر نمایندگی سازمان صداوسیما در منطقه امریکای لاتین (ونزوئلا) ثبت شده است.

کامران نجف‌زاده ماموریت خبری اش را از دی‌ماه ۱۳۹۴ در نیویورک انجام داد؛ وی از سال ۱۳۸۴ در بخش خبری ۲۰:۳۰ به عنوان گوینده خبر شروع به فعالیت داشت؛ همچنین او به عنوان خبرنگار اعزامی در کشور‌های ایتالیا، سوئیس، مصر، اتریش حضور داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان پیمان جبلی صداوسیما کامران نجف زاده خبرنگار صداوسیما نیویورک علی رجبی اسکوچیچ حمید نوری مذاکرات آستانه دریاچه ارومیه افسانه حسامی فرد استهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، امیر حسین نظری، محمد رادین عبدالهی، امیر عطا محجل فرید و مصطفی احراری به نیمه نهایی راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، سامیار صفری، آرین عباسی، امیر مهدی خراشادی زاده و امیر رضا الوانساز به دور بعدی صعود کردند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، آریا عمودی نژاد، آرین جعفر طیار، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی راهی دور بعد شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، فرزاد حق خواه، آیلین بابایی، صالح آخانی و باربد چاوشی با شکست رقبا به مرحله بعد راه یافتند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، عرفان مهدی پور، محمد چنگانیان، امیر حسین رضا زاده و مبین سیدان جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.


در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، ترنم کارگر، السا زارعیان، مهرسا دری و سما پیله ور به نیمه نهایی راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، تیانا تورانی، آریسا صادقی، مهرگان قریب و آرینا شیرخانقاه به دور بعدی صعود کردند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، باران روحانی، سانای اسدی، فاطیما قانعی و عسل محمدی راهی دور بعد شدند.

رده سمی کمتر از ۱۷ سال، باران محمد پور، آیلین بابایی، هانیه بذرافشان و پرنیان نجفی با شکست رقبا به مرحله بعد راه یافتند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، پارمین نکوپایان، مرضیه قاسمپور، نارگل رمضان زاده و شکیبا قلی پور جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما
  • استخدام پنج عضو یک خانواده در صداوسیما!
  • راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد