Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  درباره ارزیابی اش از نتایج تیم ملی در کاپ آسیا گفت: این مسابقات کیفیت بالایی داشت، اما باخت تیم ملی  برابر اردن قابل قبول نبود.این شکست از لحاظ فنی باید بررسی شود که در جلسه ای با حضور ارمغانی سرمربی تیم ملی به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته  بازیکنان  همه تلاش خود را کردند، اما در نهایت نتیجه  بازی را به حریف واگذار کردند.

داوری گفت: به نظرم  با برنامه ریزی مناسب کادرفنی و حمایتی که ما از برنامه های آن ها انجام می دهیم، به طور حتم اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد. البته  با صبر و حوصله  می توانیم به اهداف خود برسیم. انتقاد همیشه وجود دارد، اما در برخی موارد، یکسری تغییرات داریم که خداراشکر تاکنون به نتیجه مدنظر رسیده ایم. 

رئیس  فدراسیون بسکتبال گفت:  از  اعضای کادرفنی حمایت می کنیم زیرا  هدف و برنامه ای از معرفی این نفرات به هیئت رئیسه فدراسیون داشتیم  و اینطور نیست بدون برنامه این انتخاب را انجام داده باشیم.‌به هر حال اکثر جامعه بسکتبال" ارمغانی" را می شناسند و او معمار این رشته ورزشی  است و توانایی فنی زیادی دارد.  برنامه مدونی را با ارمغانی برای تیم ملی بسکتبال ترسیم کرده ایم.

بیشتر بخوانید

قضاوت فینال بسکتبال کاپ آسیا به داور ایرانی سپرده شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال ایران مسابقات کاپ آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران