Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:58:17 GMT

حضور تیم انقلاب قم در لیگ برتر بدمینتون

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۲۲۹

حضور تیم انقلاب قم در لیگ برتر بدمینتون

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون این رشته از روز سوم شهریور ماه رسما آغاز می‌شود و هفت تیم به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بدمینتون قم که در دو دوره قبلی این بازی‌ها با تیم رعد پدافند هوایی قم یک عنوان قهرمانی در سال 1399 و یک مقام نایب‌قهرمانی در سال 1400 را در کارنامه دارد، بعد از پایان همکاری با رعد پدافند هوایی قرار است در فصل 1401 رقابت‌های لیگ برتر با نام انقلاب برابر حریفان صف‌آرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب دو عنوان ارزشمند در دو فصل اخیر رقابت‌ها با همت و تلاش مجموعه موفق هیات بدمینتون قم که در راس آن محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی قم و همچنین برادران علی و مهدی فرجی حضور دارند و چهره‌هایی همانند خّرم و کمالی در کنار سایر تلاشگران توسعه و رشد بدمینتون قم حضور داشته‌اند، حالا انتظارات را از این رشته و تیم انقلاب بالا برده است.

تیم بدمینتون انقلاب قم در فصل 1401 رقابت‌های لیگ برتر باید با تیم‌های آکادمی بدمینتون کرمان، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، رعد پدافند هوایی زاهدان، هدف سمنان و ورنا بتن عباس‌آباد رقابت‌ کند، لیگی که دیدارهای دور رفت آن از روز سیزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و انقلاب قم باید در خانه به مصاف تیم توس‌مسیر مشهد برود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم رعد پدافند هوايي علي فرجي هيات بدمينتون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت