Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری گفت: راه اندازی انبار اموال تملیکی با توجه به سابقه و خدمات گمرک مهاباد در کنار شعاع عملکرد مفیدی این شهرستان در بین شهر‌های اطراف ضروری است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یک استان طولی از نظر جغرافیایی است، گفت: بعد مسافت، استهلاک، به خطر انداختن امنیت و هدر رفت سرمایه ملی از جمله مواردی است که به علت نبود این انبار در سطح شهرستان به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به موقعیت فعلی اداره گمرک نیز گفت: ۷ هکتار از اراضی روبه روی پتروشیمی مهاباد برای انتقال گمرک و زندان مهاباد به خارج از شهر در نظر گرفته شده که در تلاش برای حل مشکلات این انتقال هستیم.

قادری گفت: مکان یابی انبار اموال تملیکی و همچنین گمرک مهاباد باید به گونه‌ای باشد که تمام امکانات خدماتی و دسترسی راحت به آن امکان پذیر بوده تا نتیجه بخش و اثرگذار واقع شود.

وی افزود: همچنین برخورد قاطع با قاچاق کالا و به ویژه افرادی که سلامت مردم را به خطر میاندازند، در دستور کار دستگاه‌های زیرربط شهرستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انبار اموال تملیکی فرمانداری مهاباد گمرک مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف