Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان محل دپوی مقادیری دارو در یکی محلات سنندج شناسایی کردند. 

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر 128 قلم انواع داروی قاچاق به تعداد بیش از 2میلیون عدد کشف شد. 

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را  15 میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این راستا یک نفر شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با توزیع کنندگان غیر‌مجاز دارو عنوان داشت: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

کشف 24 تن چوب قاچاق در قروه 

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قروه حین کنترل خودروهای عبوری به 4 دستگاه کامیون بنز حامل چوب، مشکوک و آنها را متوقف کردند. 

وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها مورد نظر 24 تن چوب قاچاق کشف شد. 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بیش از 900 میلیون ریال برآورد کردند.گفت: در این رابطه 4 نفر متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. 

وی قاچاق چوب را ضربه سنگینی به طبیعت عنوان کرد و از شهروندان خواست، هر گونه قاچاق چوب و موارد مشابه را با پلیس 110 در میان بگذارند.

توقیف 1300 سی‌سی در قروه 

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی.سی قاچاق در شهرستان قروه خبر داد. 

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان قروه با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را شناسایی کردند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از پارکینگ واحد صنفی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 سی‌سی قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت  کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند. 

سردار آزادی با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ معیشت مردم و امنیت اقتصادی کشور است، به شهروندان توصیه کرد: هر گونه اطلاعات و اخبار در زمینه قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان قاچاق چوب در کردستان کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی