Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@09:06:31 GMT

زمان صدور پروانه شهرسازی یک هفته‌ای شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۶۷۵

زمان صدور پروانه شهرسازی یک هفته‌ای شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: از امروز زمان صدور پروانه شهرسازی یک هفته‌ای شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید رضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد:از امروز سوم مرداد ۱۴۰۱ زمان صدور پروانه شهرسازی یک هفته‌ای شد.

وی افزود: به طور کلی شهرداری تهران دو نوع پروانه شهرسازی و ساخت مسکن را صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ادامه داد: پروانه شهرسازی برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند پیش از ساخت اقدامات لازم را انجام دهند و نسبت به ساخت ساختمان خود اطلاعات کامل داشته باشند صادر می‌شود.

صارمی افزود: این دسته از شهروندان می‌توانند از امروز با ورود به سامانه تهران من یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک درخواست صدور پروانه شهرسازی دهند تا در یک بازه یک هفته‌ای پروانه برایشان صادر شود.

وی بیان داشت: برای ورود به سامانه تهران من فقط سند مالکیت احتیاج است و از آنجایی که اطلاعات تمامی پارسل‌ها در این سامانه موجود است و تنها باید هویت فرد در احراز شود؛ باید تاکید کنم که تمامی استعلام‌ها به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و همه اقدامات و مراحل قرار است در یک هفته انجام شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرسازی شهرداری تهران معماری صدور پروانه شهرسازی شهرداری تهران یک هفته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران