Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@10:15:18 GMT

رویارویی یاران محمدی با قهرمان لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۶۸۶

دیدار دوستانه تیم‌های العربی و السد فردا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

تیم العربی قطر به مصاف قهرمان لیگ ستارگان می‌رود.

به گزارش طرفداری، تیم العربی دوحه که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل جدید را با حضور مهرداد محمدی در اسپانیا برپا کرده بود به مصاف السد، قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر می‌رود.

مهرداد محمدی بیشتر بازی‌های فصل گذشته لیگ ستارگان قطر را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان باشگاه العربی فرشید اسماعیلی را جایگزین مهرداد محمدی در فهرست بازیکنان خارجی‌اش کرد. مهرداد محمدی به دنبال دوری 6 ماهه از میدان اکنون آماده همراهی العربی دوحه در فصل جدید است.

اخبار داغ 

طوفان توئیتری هواداران اتلتیکو مادرید ضد کریستیانو رونالدو بهروز رهبری فر و ادموند: گلزنی به سپاهان افتخار است نه استقلال! درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! برگزاری مراسم تولد روزبه چشمی در اردوی استقلال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد محمدی لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد