Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت: دکتر ابوالفضل باقری فر در جلسه طرح بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی اظهار داشت: ارتقاء اعضای هیئت علمی یکی از انگیزه های مهم اساتید در وزارت علوم و وزارت بهداشت است.

وی با بیان این‌ مطلب که اجرای آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت مشکل تر است، افزود: با توجه به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه های علوم پزشکی با مشکلاتی در این زمینه رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری فرد با اشاره به این نکته که بازنگری آیین نامه ارتقاء در امتداد جذب است، یادآور شد: معیارهای پذیرش اعضای هیئت علمی باید مورد بازنگری قرار بگیرد و تغییر آیین نامه ارتقاء در گرو بازنگری آیین نامه جذب است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ابراز کرد: امید است با مشارکت وزارت علوم بتوانیم در یک اجماع فکری، آیین نامه جامع و کاملی را در زمینه ارتقاء اعضای هیئت علمی تدوین کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت این موضوع، تبادل افکار و استفاده تجربیات ارزنده اساتید در این راستا را مهم بر شمرد و افزود: صلاحیت افراد و فعالیت‌های آموزشی آنها باید در فرآیند جذب و ارتقاء لحاظ شود. توجه شود.

باقری فرد تصریح کرد: مهمترین رکن آموزشو زمینه ساز پیشرفت کشور، همین اساتید هستند؛ امیدوارم اجرای این طرح زمینه تغییر نگرش و ارتقای عملکرد اعضای هیئت علمی را فراهم آورد.

کد خبر 5546576

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتقای اساتید اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش وزارت علوم مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش پزشکی آزمون گروه علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بازنگری آیین نامه اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس

اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه و حمایت‌های تمام‌ قد واشنگتن از تل‌آویو همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس شده و هم‌چنین اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین امروز – پنجشنبه – دست به اعتصاب زده و تمامی فعالیت‌های آموزشی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا آغاز شد. آنها نسبت به جنگ غزه و حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه معترض هستند و خواستار خاتمه جنگ و آتش‌بس هستند.

روزنامه گاردین به نقل از بیانیه مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین می‌نویسد: «ما شاهد ضرب‌وشتم دانشجویان زن توسط پلیس بوده‌ایم و هم‌چنین دیده‌ایم که پلیس با خشونت آنها را دستگیر می‌کند. ما این واکنش نظامی پلیس به معترضان حامی فلسطین را محکوم می‌کنیم. پلیس و نیروهای ایالتی اعتراض مسالمت‌آمیز دانشجویان را با خشونت پاسخ داده‌اند؛ اقدامی که تمام جامعه ما را ناامن می‌کند.»

آنها هم‌چنین در اعتراض به این رفتار خشونت‌آمیز، تمامی فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه را به حالت تعلیق درآوردند و طی فراخوانی قرار است امروز ساعت ۱۲:۱۵ ظهر به وقت محلی در دانشکده تجمع کنند.

پلیس تگزاس هم‌چنین روزنامه‌نگاری را که در حال پوشش خبری اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستین بود، دستگیر کرد. گزارش شده که عکاس تلویزیون «فاکس۷» نیز دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نسبت به جنگ غزه درگیر شده‌اند و برای سرکوب اعتراضات آنها تاکنون چندین نفر را بازداشت کرده‌اند. «گِرگ ابوت» فرماندار تگزاس می‌گوید «تا زمانی که معترضان متفرق نشوند»، این دستگیری‌ها و موج سرکوب دانشجویان ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی