Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@11:27:19 GMT

واکنش سعید آذری به آخرین حواشی پرونده ویلموتس+عکس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۸۷۵

واکنش سعید آذری به آخرین حواشی پرونده ویلموتس+عکس

سعید آذری که سابقه مدیریت در باشگاه های بزرگ ایران را دارد نسبت به مبلغ پرداختی به ویلموتس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه‌های ذوب آهن و فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به پرداخت صد میلیارد دیگر به ویلموتس واکنش نشان داد و نوشت:

"هورا صدمیلیارد باید بدیم به ویلموتس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شصت میلیارد هم قبلاً دادیم این شد صد و شصت میلیارد. در زمان هیجده سال مدیریت در فوتبال من و همکارانم در باشگاه‌هایی که افتخار مدیریت اون‌ها را داشتیم تقریباً تعداد ۵ پرونده بین المللی و تعداد زیادی پرونده داخلی را بردیم نه تنها یک ریال ندادیم بلکه مبلغی بالغ بر سیصد هزار یورو هم از طرفین دعاوی حقوقی دریافت کردیم. مهم‌ترین پرونده‌هایی که در اون موقع موفق شدیم پرونده علیه روبین کازان روسیه بود و پرونده علیه فدراسیون فوتبال ایران در رأی محمد بلبلی بود.

امروز روز، عزیزان از اینکه خسارت تأخیر و دیرکرد یک پرونده حقوقی را اون هم احتمالاً حذف کردن به خود می بالند غافل از اینکه با مبالغی که باید به ویلموتس پرداخت کنیم چه کارها که برای توسعه ورزش در ایران نمی‌شود انجام داد. "

کد خبر 590710

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید آذری مارک ویلموتس ويلموتس قرارداد ویلموتس پرونده ویلموتس حکم ویلموتس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اشک ریختن جواد رضویان برای کاری که نصرالله رادش برایش کرد (فیلم) ماجرای زندانی شدن مهران غفوریان به دست حسین رفیعی (فیلم) خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم