Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا گلپایگانی گفت: ارائه خدمات فنی و مهندسی به شرکت‌های متقاضی در مراحل حفاری چاه‌ها و یا تعمیر چاه‌های در حال بهره برداری که به دلائل فنی با افت فشار مواجه شده اند، در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بسیار مهم و در واقع مکمل عملیات حفاری است.

گلپایگانی می گوید: در سند تحول سازمان به این بخش توجه ویژه شده و روز آمدی تجهیزات، تعمیرات دوره‌ای و بهره گیری از آخرین فناوری‌های نوین مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان در این مدیریت نباید به صرف ارائه درخواست از سوی شرکت‌های کارفرمایی و متقاضی نسبت به انجام خدمات اقدام نمایند بلکه می‌بایست با مشتری مداری، روزآمدن کردن تجهیزات و دانش فنی، ابداع شیوه‌های جدید در خصوص شتاب بخشی در عملیات تعمیر و تکمیل چاه‌ها و پیشنهاد کاربرد روش‌های نو به شرکت‌های بهره بردار و خواهان خدمات، نقش تاثیر گذار در افزایش تولید ایفا و موجب درآمد زایی بیشتر و حضور فعال‌تر شرکت در ارائه خدمات متنوع تخصصی گردند.

به گفته این مقام مسئول در چرخش مته، استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین الات و موتورآلات موجب پیشگیری از بروز وقفه در کار و در نتیجه تحقق برنامه‌های تعریف شده از سوی کارفرما‌ها و تحویل به موقع کار طبق برنامه می‌شود که این امر به طور مستقیم در مقبولیت شرکت، بهره وری، افزایش راندمان کار و درآمد زایی سازمان بسیار اثرگذار است.

گلپایگانی گفت: در هیئت مدیره شرکت مبحثی در حال بررسی است تا با هدف ایجاد انگیزش، رضایتمندی و قدردانی از خدمات همکاران که با همت و تلاش مضاعف، زمینه شتاب بخشی در کار و محقق نمودن به هنگام برنامه‌ها را مهیا می‌سازنند، کارانه ویژه اختصاص و به زحمات آنان ارج گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  گفت: کارایی شرکت در گرو همگرایی و فعالیت هماهنگ همه بخش‌ها به ویژه مدیریت خدمات است و نقش تامین و توزیع به موقع سوخت دستگاه‌های حفاری در اقصی نقاط کشور باعث جلوگیری از توقف کار و انجام امور در زمان تعیین شده و طبق برنامه‌های کارفرما می‌شود و به واقع در گردش کار و تکمیل زنجیره حفاری بسیار مهم تلقی می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت حفاری حفاری چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 

مسعود افشار معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: از این تعداد چاه ۷ حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

او با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، افزود: در زمان حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

افشار اظهارکرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور