Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان ثبت‌نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ فراهم شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه­‌های مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹، ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۴/۳۰ و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، مقرر گردید با براساس شرایط زیر زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته (آقایان در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ و خانم‌ها در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸) پیش بینی شود:

۱- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ لغایت ۱۴۰۱/۴/۱۱ موفق به ثبت­ نام در آزمون عملی نشده ­اند، می­توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت­ نام خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ لغایت ۱۴۰۱/۴/۱۱ در آزمون عملی ثبت نام نمودند، ولی به هر دلیلی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ موفق به شرکت در آزمون عملی نشده ­اند، می­توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت­ نام مجدد خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان سنجش اقدام نمایند.

۳- در صورتی که فردی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ در آزمون عملی شرکت نموده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روز‌های ۲۷ یا ۱۴۰۱/۵/۲۸) نیز ثبت­ نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت نماید، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۲) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

۴- محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۵- آزمون عملی مجدد برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌بایست طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت نمایند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه ­های برگزاری آزمون عملی (مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۳) تحویل متقاضیان خواهد شد.

تذکر بسیار مهم: آزمون عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

نحوه اقدام برای ثبت نام در آزمون عملی:

گام اول:وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶.

گام دوم: ثبت علاقمندی به رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سامانه موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶.

گام سوم: پرداخت هزینه انجام معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی مبلغ ۱/۰۴۰/۰۰۰ (یک میلیون چهل هزار ریال)، از طریق درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی به نشانی www.ssrc.ac.ir از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۱۹.

تذکر مهم: در صورتی که داوطلبی مراحل فوق را بصورت کامل انجام ندهد ثبت نام وی در آزمون عملی کامل نخواهد بود و کارت آزمون عملی برای ایشان صادر نمی‌گردد؛ لذا داوطلبان لازم است دقت بالایی را برای انجام تمام مراحل به کار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور آزمون عملی رشته های ورزشی آزمون عملی رشته علوم ورزشی آزمون عملی طریق درگاه تربیت بدنی مورخ ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش و کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، برای مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳  اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳