Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:12:21 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۴۹۵۶

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه سپهر ایرانیان در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۶۲ خود به موضوع اشتغال پرداخت و نوشت: اشتغال اولویت جدی دولت سیزدهم.

اشتغال و کارآفرینی به خصوص برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم مطرح بوده و بررسی های آماری نشان می دهد که در این مدت عملکرد قابل قبولی نیز از خود بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلا همچتان بدون تغییر ماند، به هر بیمار با هر ملیتی در مراکز درمانی خدمات ارایه می شود، مالکان خودروهای بالای ۱۰ میلیارد ریال اقدام به پرداخت مالیات بکنند، تاکید رییس جمهوری برای استفاده از ظرفیت های ملی و استانی برای جبران خسارات سیل استهبان و پیش بینی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشور طی هفته آینده از دیگر مطالب اصلی این روزنامه است.

پیام زمان دیگر روزنامه سراسری چاپ البرز در تیتر نخست شماره چهار هزار و ۷۷۷ خود با اشاره به سخنان قالیباف با تذکر به دولت تاکید کرد: ضرورت تسریع در رفع دغدغه بازنشستگان.

رییس مجلس گفت: مجلس یازدهم از زمان آغاز به کار خود رسیدگی به مطالبات بازنشستگان را در چارچوب وظایف و اختیارات خود در دستور کار قرار داده است.

امپراطوری آمریکا رو به پایان، خودکفایی و ارزآوری اولویت کشور است، تغییر فرآیند قیمت گذاری کالاها منتفی شدو توقیف اموال در انتظار مودیان متخلف از دیگر عناوین این روزنامه است.

پیام آشنا نیز در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۱۰۱خود به نقل از عبداللهی استاندار البرز نوشت: هیات های مذهبی رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

استاندار البرز گفت: هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

افتتاح فاز سوم کنار گذر مهرشهر با اعتبار ۴۹ میلیارد تومانی، رتبه نخست البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید، جزییات جدید از عملیات دستگیری جاسوسان موساد در ایران و سر مقاله ای با عنوان سفر بی نتیجه بایدن به منطقه از دیگر عناوین این روزنامه است.

دنیای هوادار نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۷۱ خود به نشست شورای مدیران دادگستری کل استان چه گذشت پرداخت و نوشت: تقدیر رییس قوه قضاییه از مدیر، قاضی و کارمندان برتر کشوری در البرز.

در نشست شورای مدیران دادگستری البرز علاوه بر بررسی عملکرد سه ماهه این مجموعه و تبیین برنامه های آتی، تقدیر نامه رییس قوه قضاییه از قضات و کارمندان نمونه کشوری دادگستری البرز اهدا شد.

گازرسانی به ۴۰ واحد صنعتی در سه ماهه اول امسال، حمل و نقل عمومی برای تردد عزاداران حسینی خدمات ویژه ارایه می دهد و رتبه نخست البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید از دیگر عناوین این روزنامه است.

آرمان میهن دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۶۲ خود به موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی به نقل از استاندار البرز پرداخت و نوشت: هیات های مذهبی رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

استاندار البرز گفت: هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند.

مردم از کم کاری برخی دستگاه های اجرایی گله مند هستند، رتبه نخست البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید، شهرداری های البرز طرح های عمرانی را با خلاقیت پیش ببرند و سرمقاله ای تحت عنوان سه محور اصلی آسیب های فضای مجازی از دیگر عناوین این روزنامه است.

پیام سپیدار نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۴۷ خود به نقل از رییس کل دادگستری البرز عنوان کرد: کوتاهی در برخورد با تغییر اراضی البرز پیگرد قانونی دارد.

حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری البرز گفت: مدیرانی که در ارتباط با تغییر کاربری اراضی استان کوتاهی کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید اول شد، استاندار البرز پنج مدیر شهرستان را منصوب کرد، فاز سوم کنارگذر مهرشهر افتتاح شد، رتبه اول منطقه در حوزه سلامت هستیم و مردم از کم کاری برخی دستگاه های اجرایی گله مند هستند از دیگر مطالبی است که این روزنامه در این نسخه خود به آنها پرداخته است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه است.

برچسب‌ها مجلس یازدهم قوه قضاییه دولت سیزدهم استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم قوه قضاییه دولت سیزدهم مجلس یازدهم قوه قضاییه دولت سیزدهم استان البرز رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیرند البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید دادگستری البرز استاندار البرز هیات های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت