Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری جیرفت از مسدود شدن ۳ محور ارتباطی در بخش‌های ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه به علت طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، مهدی امیرحیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی‌های بامداد امروز و شب گذشته باعث طغیان برخی از رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و مسدود شدن سه محور روستایی جشار در بخش جبالبارز، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به افزایش میزان روند بارندگی‌ها و وجود رودخانه‌های متعدد در مناطق کوهستانی این شهرستان گفت: با توجه به شرایط موجود افزایش میزان راه‌های مسدودی در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جیرفت به گستردگی شهرستان جیرفت و تعدد جاده‌های خاکی روستایی نیز اشاره کرد و افزود: از مردم و ساکنان روستاها خواهشمند هستیم با توجه به اعلام شرایط قرمز، بارندگی و ناپایداری‌های جوی تا حتی امکان از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری و با تامین مواد غذایی و مایحتاج خود از افزایش تردد‌ها در جاده‌های روستایی خودداری کنند.

آماده‌باش تمام دستگاه‌های استان کرمان برای پیشگیری از خسارات احتمالی سیلهواشناسی ایران 1401/05/03؛ هشدار سطح قرمز هواشناسی برای 4 استان/ آب‌گرفتگی گسترده و احتمال تخریب پل‌ها

وی بیان کرد: با وجود ادامه بارندگی‌های پیش‌رو، دستگاه‌های سنگین راهداری از جمله لودر و گریدر در بخش‌های جبالبارز، اسماعیلی و اسفندقه مستقر کرده‌ایم، اما به جهت ادامه روند بارش‌ها در مناطق بالادست در زمان مناسب عملیات تیغ‌زنی و بازگشایی مسیرها نیز انجام خواهد شد.

امیرحیدری کمبود ماشین‌آلات راهداری را از عمده مشکلات راهداری شهرستان جیرفت در شرایط فعلی دانست و گفت: با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم یقیناً از این وضعیت بحرانی اعلام شده چند روزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان در کنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا سیل استان کرمان آب و هوا سیل استان کرمان رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان

منابع محلی می‌گویند که راه مواصلاتی شماری از ولسوالی‌ها در سمنگان، سرپل، هرات و بادغیس به روی رفت‌وآمد بسته شده است.

این منابع می گویند به دنبال سرازیرشدن سیلاب راه مواصلاتی ولسوالی‌های روی دوآب و خرم و ساروباغ به شهر ایبک، مرکز ولایت سمنگان مسدود شده است.

منابع همچنان از ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل می‌گویند که راه مواصلاتی کوهستانات با مرکز این ولایت به روی رفت‌وآمد بسته شده است.

از سویی هم، باشندگان ولسوالی پشتون زرغون هرات می‌گویند که سرازیرشدن سیلاب راه مواصلاتی این ولسوالی را با مرکز هرات به روی رفت‌وآمد بسته کرده است.

در همین حال، منابع از ولسوالی‌های تگاب عالم و قادس ولایت بادغیس می‌گویند که به دلیل سرازیرشدن سیلاب راه‌های مواصلاتی این ولسوالی با شهر قلعه‌نو، مرکز ولایت بادغیس به روی رفت‌وآمد مسدود شده است.

این در حالی است که بارندگی‌های شدید و سرازیرشدن سیلاب تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی برجا گذاشته است.

به‌تازگی، ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال برف‌باری و بارندگی شدید در سراسر افغانستان هشدار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها