Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمیدعباس شیاری می‌گوید: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق تعداد ۱۵ دستگاه ماینر مدل M ۳ در منطقه باهنر اهواز، ۱۶ دستگاه ماینر مدل A ۱ در منطقه ملاشیه و تعداد سه دستگاه ماینر در شهرک رزمندگان اهواز کشف و جمع آوری شد.

او  به کشف ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیر مجاز در منطقه پردیس اهواز اشاره کرد و  ادامه داد: تعداد ۱۱ دستگاه ماینر S ۹ G و تعداد۱۸ دستگاه ماینر مدل S ۹ , S ۱۱ در منطقه باهنر با همکاری عوامل انتظامی کشف و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است.

ماه گذشته تعداد ۲۵۳ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مناطق پنج گانه شرکت توزیع برق اهواز کشف و جمع آوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه رمز ارز غیرمجاز کشف و جمع آوری شرکت توزیع برق کشف و جمع آوری دستگاه ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته پس از اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شد.

احمد گودرزی حجم صرفه‌جویی ناشی از انسداد این تعداد چاه را معادل ۱۱.۷ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۷۰ حلقه با حجم برداشت ۵.۲ میلیون مترمکعب در حوضه آبریز کرخه و ۸۷ حلقه با حجم برداشت ۶.۷ میلیون مترمکعب نیز در حوضه آبریز کارون بزرگ قرار داشتند.

دیگر خبرها

  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران