Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:29:25 GMT

۳۵ مصدوم ناشی از حمله سگ طی چهارماه نخست سال

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۵۲۹۶

۳۵ مصدوم ناشی از حمله سگ طی چهارماه نخست سال

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی چهار ماهه امسال ۳۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

علی عباسی با اعلام خبر فوق در جمعخبرنگاران ضمن بیان اینکه که از این تعداد، ۲۳ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۸ نفر و کمترین سن گازگرفتگی نیز زیر ۱۰ سال با یک نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان گستردگی گزارش ها در شهرستان های استان تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری و میاندرود با ۷ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های بابلسر، بهشهر، نور و نکا هر کدام با یک مورد بوده است.

عباسی اضافه کرد: در سال گذشته مجموعا ۹۶ نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۷ نفر مرد و مابقی زن بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گاز گرفتگی سگ سگ گزیدگی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم