Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:52:34 GMT

رضایتنامه انصاری فرد بی قید و شرط نیست

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۵۳۰۴

رضایتنامه انصاری فرد بی قید و شرط نیست

به گزارش "ورزش سه"، این باشگاه در حالی که یک فصل دیگر با کریم قرارداد دارد به وی اعلام کرده است می تواند راهی یک تیم جدید شود. با این حال آ.اک آتن قصد دارد همزمان با آزادسازی کریم برای حضور در تیم جدید مبلغی را هم بابت رضایتنامه او دریافت کند.

دستمزد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در این باشگاه 500 هزار یورو بوده است اما بعید است او بتواند این دستمزد را در تیم جدیدش دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لامیا 1964 و گراس هاپرز سوییس از جمله تیم هایی هستند که نسبت به خرید کریم انصاری فرد ابراز تمایل کرده اند. باشگاه پرسپولیس هم علاقه شدیدی به جذب کریم دارد اما اوبه خاطر زندگی شخصی اش مصر است به حضور خود در فوتبال اروپا به خصوص یونان ادامه دهد.

در حالی که تیم آ.ا.ک آتن برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی هلند شده است کریم انصاری فرد در یونان مانده تا تیم جدیدش را مشخص کند. در نهایت به نظر می رسد این بازیکن تیم لامیا را برای ادامه بازی در لیگ برتر یونان انتخاب کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا آ ا ک آتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، کلیپی در حال حاضر از حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که این استاد حوزه علمیه در آن کلیپ به بیان نشانه‌های انسان با کرامت و کریم می‌پردازد.

در ادامه این کلیپ تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6085533 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است