Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریورماه سال ۹۵ در استان سمنان اشاره کرد و گفت: تسهیلات بدون بهره در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خیران و نیکوکاران استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون 25 میلیارد و 330 میلیون ریال با هدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان سمنان سپرده‌گذاری کرده‌اند.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان ادامه داد: بر این اساس 42 درصد از تعهد این صندوق در جذب سپرده‌های خیران برای پرداخت تسهیلات هر چه بیشتر به نیازمندان محقق شده است.

مداح با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی جامعه، قرض‌الحسنه یکی از بهترین ابزارهای کمیته امداد برای رفع محرومیت در کشور است، گفت: از خیران دعوت می‌کنم از این قافله باز نمانند و با سپرده‌گذاری در این صندوق از اجر معنوی و اخروی قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: برخی از خدمات صندوق امداد ولایت قابلیت اتصال به شبکه شتاب (اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت SMS) و واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار را دارد که قابلیت تراکنش‌های آنلاین را داراست.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان خاطرنشان کرد: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌های خیران و نیکوکاران به نیازمندان از دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری خیران کمیته امداد امداد ولایت استان سمنان صندوق امداد ولایت صندوق قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق