Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوولان فدراسیون وزنه‌برداری برای نخستین بار پاداش دلاری مدال‌آوران را پای سکو و در جریان مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا به قهرمانان پرداخت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برای نخستین بار فدراسیون وزنه‌برداری برای مدال‌آوران مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا مبالغ متفاوتی تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام این فدراسیون نفرات طلایی رقابت‌های تاشکند، ۱۵۰ دلار، نفراتی که مدال نقره گرفتند ۱۲۰ دلار و نفرات برنزی ۱۰۰ دلار از سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری جایزه دریافت کردند.

ضمن اینکه پاداش شکستن رکورد هم ۲۰۰ دلار در نظر گرفته شده بود که به علیرضا معینی سده که در وزن ۸۹ کیلوگرم موفق به شکستن رکورد یکضرب آسیا شد اهدا شد.

این برای نخستین بار است که وزنه‌برداران، به سیستم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، به سبک بازی‌های آسیایی و المپیک، پاداش دلاری پای سکو دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!