Web Analytics Made Easy - Statcounter

حنا زرین کمر و محمدمهدی سعادتی در بخش نونهالان، پونه جعفرصالحی و ابوالفضل عباسی در بخش نوجوانان ملی پوشان منتخب از مازندران برای حضور در مسابقات جهانی تکواندو نونهالان و نوجوانان هستند.

اسماعیل اسماعیل پور هم در کادرفنی تیم ملی نونهالان به عنوان مربی در کنار هوگوپوشان قرار دارد تا مایه دلگرمی تکواندوکاران مازندران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیین بدرقه تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان، عصر دیروز دوم مرداد ماه در خانه تکواندو برگزار شد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۸۳ از ۷۰ کشور و نوجوانان جهان با حضور ۸۱۱ شرکت کننده از ۹۰ کشور از ۶ تا ۱۶ مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات جهانی تکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!