Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:21:20 GMT

۳۰۸ واحد متخلف در لرستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۳۱۴

۳۰۸ واحد متخلف در لرستان پلمب شد

ایسنا/لرستان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی آماده برخورد قانونی با واحدهای متخلف هستند، گفت: در راستای رصد پایش بازار و مبارزه با گران‌فروشی ۳۰۸ واحد متخلف در سطح استان پلمب شدند.

علی‌اصغر صفری‌راد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهند کرد، اظهار کرد: با توجه به رصد پایش بازار و دغدغه مردم در حوزه گران‌فروشی و اعتراضات خود در سامانه‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن در یک اقدام هماهنگ در سطح استان، طرح بازرسی کلی صورت گرفت که واحدهای متخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی که عمده آن‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سطح شهرستان و استان فعالیت داشته‌اند پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای رصد پایش بازار و مبارزه با گران‌فروشی ۳۰۸ واحد متخلف در سطح استان پلمپ شدند، ادامه داد: با توجه به دستورالعمل جدید، جرائم سنگینی توسط سازمان تعزیرات علیه این واحدهای متخلف اعمال خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به دستور ویژه استاندار مبنی بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست، بیان کرد: فروشگاه رفاه هم یکی از واحدهای متخلف بود که توسط دستگاه‌های نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت گوشت تاریخ مصرف گذشته و کشف یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته در حین بازرسی‌های مشترک که در هفته‌های گذشته توسط دستگاه‌های نظارتی که در این واحد متخلف کشف شد.

صفری‌راد اضافه کرد: تخلفات فروشگاه رفاه با توجه به تهدیدی که علیه بهداشت عمومی به وجود آورده بود، تخلف آن‌ها توسط سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی محرز شد و بعد از آن توسط تیم بازرسی صنعت و معدن و اداره دامپزشکی جهت برخورد تخلفاتی به دادستانی محترم معرفی و پرونده آن‌ها توسط دادستان محترم در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: مردم بدانند که اعتراضات آن‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ثبت شکایت آن‌ها از طریق سامانه‌های نظارتی مورد پیگیری واقع و تخلفات توسط دستگاه‌های ناظر مطمئناً رسیدگی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست اجازه هیچ‌گونه تخلف در بحث سلامت مردم توسط هیچ واحد صنفی را در سطح استان نخواهیم داد.

صفری‌راد اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت هرگونه شکایت و یا تخلف در حوزه سلامت و یا موضوع گرانی کالا با شماره ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان غذا و دارو سازمان تعزیرات سازمان صنعت و معدن فروشگاه رفاه سازمان دامپزشکی لرستان دستگاه های نظارتی تعزیرات حکومتی واحدهای متخلف سطح استان واحد متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
وی تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.
رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده