Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: «مردمی بودن» شاخصه، رویکرد و ویژگی بارز سفرهای استانی آیت الله رییسی رییس جمهور دولت مردمی سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار برنا، «غلامرضا فریدونی» روز یک‌شنبه در جلسه درس اخلاق رسانه و دیدار اصحاب خبر و مطبوعات با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، اظهار داشت: استان همدان طی روزهای آینده میزبان رییس جمهور و اعضای هیات دولت است و برهمین اساس باید همه مدیران و مسئولان به ویژه رسانه ها به این سفر به عنوان یک فرصت برای رشد و توسعه استان نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت سیزدهم دارای یک پسوند ارزشمند با عنوان «مردمی» است که موجب تفاوت و تمایز سفرهای آیت الله رییسی با سفرهای استانی دولت های قبلی شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان با بیان اینکه رویکرد رییس دولت سیزدهم در سفرهای استانی کاملا مردمی است، اظهار داشت: در این راستا دیدار با مردم و نخبگان مهم‌ترین برنامه سفر رییس جمهور به استان های مختلف است.

فریدونی تصریح کرد: از سوی دیگر یکی از ویژگی های بارز و وجه تمایز سفرهای استانی آیت الله رییسی، پرهیز و جلوگیری از هرگونه هزینه اضافی و ریخت و پاش های مرسوم در گذشته است به گونه ای که حتی یک بنر هم برای سفرها تهیه و نصب نمی شود.

وی از رسانه ها خواست با میدان داری از فرصت حضور رییس دولت سیزدهم در استان همدان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند چرا که هر میزان اعتبار بیشتری در این سفر جذب شود، زمینه بهتری برای رشد و تعالی بیش از پیش استان فراهم خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان ادامه داد: طرح ها و برنامه های سفر استانی رییس جمهور تهیه و به نهاد ریاست جمهوری و دستگاه های مربوطه اعلام شده است، اما قطعا در این سفر چند طرح غیرمنتظره نیز برای توسعه استان پیشنهاد خواهد شد.

فریدونی از اصحاب رسانه و گروه های سیاسی فعال در استان همدان خواست به دور از افراط و تفریط دست در دست هم داده تا بتوانیم از فرصت سفر رییس جمهور به استان بهترین بهره و استفاده را ببریم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مدیرکل اجتماعی استانداری همدان استانداری همدان سفرهای استانی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

استاندار قم گفت: آیت‌الله رئیس رئیس جمهور، روز بیستم اردیبهشت ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت در دومین دور سفر استانی، بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کنند.

وی افزود: دور نخست سفر استانی آیت الله رئیسی به قم موجب شد دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مهم استان قم اختصاص یابد که در دور دوم هم تلاش می‌کنیم این مسئله ادامه پیدا کرده و کمبود اعتبارات استان برطرف شود.

استاندار قم اولویت دور دوم سفرهای هیئت دولت را تکمیل مصوبات دور اول دانست و گفت: در استان قم هم تلاش می‌کنیم مصوباتی که اجرایی نشده در دور دوم شامل اعتبارات شود.

آقامیری منوریل و فرودگاه را دو اولویت دوم دوم سفر آیت الله رئیسی به قم دانست و اظهار کرد: مرحله اول اجرایی شدن این دو پروژه برطرف کردن مشکلات حقوقی آن است.

وی با اشاره به رصد یک تیم تخصصی بر تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌های دولتی استان قم در حیطه ارزیابی عملکرد تصریح کرد: در حوزه مصرف انرژی هم این پایش ها به صورت جدی دنبال شده و دستگاه‌هایی که هدررفت انرژی دارند، جریمه می‌شوند.

استاندار قم گفت: خط قرمز مدیریت استان، فساد مالی و اداری است و در این زمینه هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 750078

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود