Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول ریاست الوزرا در اعلامیه‌ای گفته است که در نشست مشترک میان وزارت صنعت و تجارت، مشاور ارشد مقام عالی معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا، اداره ملی استاندارد و شرکت دولتی نفت و گاز مایع افغانستان پیرامون واردات گاز مایع از ترکمنستان، تعهدات شرکت‌های وارد کننده گاز مایع از این کشور پس از بحث و بررسی مورد تأیید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منبع، بر اساس قرارداد ده‌ها هزار تن گاز مایع با ترکمنستان، قرار است شرکت‌های وارد کننده گاز مایع به‌زودی هزاران تن گاز را که در حال حاضر به بندرهای حیرتان، آقینه و تورغندی رسیده است؛ وارد بازارهای کشور کنند که با ورود این مقدار گاز، شاهد کاهش چشم‌گیر نرخ گاز مایع در بازارهای کشور خواهیم بود.

در اعلامیه از واردات ده‌ها هزار تن گاز مایع دیگر به بندرهای کشور در آینده نزدیک نیز خبر داده شده است.

این در حالی است که در این اواخر شهروندان کشور از بلند رفتن نرخ مواد سوخت به خصوص گاز مایع و نفت نگران هستند و در حال حاضر یک کیلو گاز مایع به ۷۳ افغانی، یک لیتر تیل پترول به ۸۹ افغانی و یک لیتر تیل دیزل به ۱۱۷ افغانی در بازارهای کشور به فروش می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان ترکمنستان گاز گاز مایع تن گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • طرز پخت سیرابی به شیوه زوج غارنشین افغانی (فیلم)
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • ادبیات عجیب یک افغانی درباره ایران و افغانی‌های مهاجر
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول