Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-27@12:28:44 GMT

۳۰۰ کاروان اردوگاه دکل‌های حفاری بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۵۴۱

۳۰۰ کاروان اردوگاه دکل‌های حفاری بازسازی شد

سرپرست مدیریت خدمات شرکت ملی حفاری ایران از تعمیر اساسی و بازسازی ۳۰۰ کاروان اردوگاه دکل‌های حفاری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدمهدی اولی‌پور روز یکشنبه (دوم مردادماه)‌ در این‌ باره گفت:‌ این تعداد کاروان‌ها (‌کانکس) در ۶ ماه گذشته نوسازی و از نظر امکانات تجهیز شد.

وی این مطلب را در بازدید جمعی از رؤسا و مسئولان ستادی واحدهای تعمیرات ساختمان، کمیسیون مناقصات، امور مالی، حسابداری، خدمات غذایی و اردوگاه‌های حفاری و روابط عمومی از روند بازسازی کاروان‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت خدمات شرکت افزود:‌ به‌سبب جابه‌جایی‌های پیاپی دکل‌های حفاری در اقصی نقاط کشور و شرایط آب و هوایی، کاروان‌ها به‌مرور زمان مستهلک‌ می‌شوند و نیاز به تعمیر اساسی دارند.

اولی‌پور با این توضیح که‌ میانگین طول عمر استاندارد یک کاروان تا رسیدن به شرایط بازسازی پنج سال است، اظهار کرد:‌ از ابتدای امسال تاکنون کاروان‌های‌ چهار دکل حفاری در اداره تعمیرات ساختمان بازسازی شده است.

وی گفت: ‌اولویت بازسازی کاروان‌ها در موقعیت‌های عملیاتی، کاروان‌های مستقر در کمپ‌های حفاری از جمله اقامتی، آشپزخانه‌ها، سرچاهی و سرویس‌های بهداشتی است و در اجرای این پروژه‌، تعمیرات و تعویض اسکلت فلزی دیواره‌ها، شاسی کف، رنگ‌آمیزی، کف‌سازی با ورق‌های آلومینیومی و تعمیرات سامانه برق در دستور کار بوده است.

واحد تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری دارای ۲۳۲ نیروی شاغل شامل کاردان، کارشناس و متخصص است که کار خدمات‌رسانی و بازسازی، تعمیرات و نگهداری دکل‌های حفاری، منازل سازمانی، واحد خدمات رفاهی، واحدهای عملیاتی و ساختمان‌های اداری شرکت را به‌عهده دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: دکل حفاری تعمیرات اساسی اورهال شرکت ملی حفاری ایران دکل های حفاری کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل