Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:49:01 GMT

قاسمپور: به این دلیل گفتیم مربی ایرانی بیاید

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۵۶۳

قاسمپور: به این دلیل گفتیم مربی ایرانی بیاید

به گزارش ورزش سه، با ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران و رد نظر اعضای کمیته فنی از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این خبر به گوش می‌رسید که برخی از اعضای کمیته از این تصمیم دلخور شده‌اند و قصد شرکت در جلسات کمیته فنی را ندارند. صبح امروز ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگویی با رادیو تهران درباره این مسئله و همچنین تصمیم هیئت رئیسه صحبت کرد و اعلام کرد باید به این تصمیم احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانیم:

* تصمیمی از سوی کمیته فنی گرفته شد و سپس هیئت رئیسه نظر دیگری داشت. در ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی بپرسم؛ روزها خیلی سریع سپری می‌شود و چشم به هم بزنیم جام جهانی رسیده است. شما به عنوان پیشکسوت بزرگ فوتبال که دست‌اندرکار هم هستید، نگرانی برای تیم ملی و فیفادی و آمادگی ها دارید؟
به هر حال مشکلاتی وجود داشت و در سطح وسیعی هم انعکاس پیدا کرد و برخی بازیکنان صحبت هایی کردند که شایسته نبود و من نمی‌خواهم تایید یا رد کنم ولی ما به عنوان کمیته فنی اگر تصمیمی گرفتیم بر همین مبنا بود که باید مدیریت قوی تری می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این دودستگی هایی که به وجود آمد، اگر ادامه پیدا کند مطمئنا به تیم لطمه می‌زد. امیدواریم با تصمیمی که هیئت رئیسه گرفتند تغییر و تحولاتی در کادرفنی ایجاد و رسیدگی های بیشتری شود تا این بی نظمی ها تکرار نشود و اتحاد بیشتری بین کادرفنی و بازیکنان و به طور کلی به وجود بیاید تا ما بتوانیم در جام  جهانی نتیجه دلخواه را بگیریم. من معتقدم ما این بضاعت را داریم که نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم اما مطمئنا الان هم بازی های تدارکاتی و فیفادی ها دغدغه فکری ما است. ما در گذشته نتوانستیم بازی های تدارکاتی مناسبی را برای تیم ملی در نظر بگیریم که البته این به مسائل و مشکلاتی برمی‌گردد که فدراسیون و کشور ما به دلیل وضعیت سیاسی با آن درگیر است و گاها بازی هایی که در نظر گرفته می‌شود کنسل می‌شود. امیدواریم فدراسیون تمام جدیتش را به کار ببرد تا بتوانیم برای فیفادی باقی‌مانده بازی های مناسبی برای تیم ملی در نظر بگیریم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

* شما به کلیدواژه های جدیدی مثل تقویت کادرفنی اشاره کردید؛ قرار است کسانی به کادرفنی اضافه شوند؟
من نمی‌دانم فقط زمانی که مصاحبه می‌کنند و می‌گویند به کادرفنی افرادی اضافه می‌شوند ما هم فکر می‌کنیم باید اتفاقی بیفتد ولی من معتقدم تیم ملی ما در شرایط فعلی به مربی بزرگ و شناخته شده و مطرحی نیاز ندارد و بیشتر کار مدیریتی و اداره تیم لازم است. زمانی که ما بازیکنان بزرگی داریم و مشکلاتی در تیم اتفاق می‌افتد، بیشتر کنترل بازیکنان و هم‌بستگی که باید بین آنها ایجاد شود مهم است.

* پس شما حوزه مدیریتی را هدف قرار دادید. ما با آقای اسکوچیچ تا جام جهانی می‌رویم؟
بحث های زیادی شد. ما به عنوان کمیته فنی رسالتی که داشتیم که یکی از آنها کار سرمربی تیم ملی بود؛ ما ارزیابی کردیم و نقطه نظرات خودمان را به رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه گفتیم ولی هیئت رئیسه هم بررسی هایی ارائه داد. اعضای محترم هیئت رئیسه به غیر از بحث فنی، مطمئنا دارای محدودیت هایی از قبیل قرارداد، مسائل تحریم و ... بودند که بررسی کردند و تصمیم‌شان را هم گرفتند. ما باید به تصمیمی که گرفته شده احترام بگذاریم و همه به هر طریقی به ثبات و آرامش تیم ملی کمک کنیم تا انشاالله این ثبات و آرامش به روند رو به رشد فوتبال ما کمک کند.

* کلیدواژه‌ احترام کلید گم شده ورزش ما است؛ اینکه وقتی تصمیمی گرفته می‌شود و بالادست تصمیم دیگری می‌گیرد احترام گذاشته شود جایش در ورزش ما خالی است و قابل تقدیر است.‌ برخی از پیشکسوتان می‌گفتند اگر فدراسیون تاز کمیته فنی خواسته جلسه بگذارند باید به آن نظر احترام بگذارند اما این اتفاق نیفتاده است. همین استنباط در کمیته فنی هم بود؟
اسم کمیته فنی رویش هست؛ اگر یک سازمان یا ارگان یا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تعدادی آدم را دور خودش جمع می‌کند که به عنوان آدم های فنی آنها را قبول دارد و نقطه نظرات‌شان را می‌خواهد مطمئنا باید به آن نظرات اهمیت بدهد. من نمی‌خواهم نظر هیئت رئیسه را رد کنم چون آنها خیلی از جنبه ها را بررسی کردند اما باید به نقطه نظرات کمیته فنی رسیدگی و اهمیت داده شود؛ اگر غیر از این باشد، اصلا بودن کمیته فنی نمی‌تواند هیچ دلیل خاصی داشته باشد.

* مطرح شده بود که ممکن است برخی دوستان جدا شوند. تصمیم خاصی در این مورد گرفته بودید؟

برخی مشکلاتی دارند که کمتر در جلسات کمیته فنی شرکت می‌کنند؛ تصمیم گرفته شده که هفته آینده جلسه ای داشته برگزار شود درباره همه مسائلی که اتفاق افتاد صحبت شود تا به یک جمع‌بندی برسیم.

* خیلی ها این نظر را داشتند که زمان محدود است و شاید از نظر فنی ممکن است آقای اسکوچیچ از نظر مدیریتی نتواند مدیریت لازم را اعمال کند و کارهای بزرگی انجام بدهد و همه اینها ایده و تحلیل های متفاوتی بود اما برخی هم عنوان می‌کردند زمان از دست رفته و حتی بسیاری حتی شما با آقای کی‌روش مخالف بودند یا اینکه مگر فدراسیون پول دارد که سرمربی دیگری بیاورد و زمان از دست می‌رود. شما این موضوعات را هم لحاظ کرده بودید؟
کمیته فنی تمام مسائل را بررسی کردند و فقط بحث مدیریتی آقای اسکوچیچ نبود، ما بحث فنی هم داشتیم. ما به جمع‌بندی رسیدیم و پیشنهادمان در وهله اول یک مربی ایرانی بود و اذعان داشتیم که تمام این مطالب وجود دارد. یکی از بحث هایی هم که خود هیئت رئیسه می‌کرد می‌گفت ما باید یک پولی باید به اینها بدهیم که بروند و یک مبلغی هم باید به بعدی ها بدهیم تا بیایند؛ آیا در این زمان حدودا ۱۵ روزه ای که وجود دارد، سرمربی جدید می‌تواند تغییر ایجاد کند یا خیر؟ چند درصد می‌تواند این اتفاق بیفتد؟ ما به این جمع‌بندی رسیدیم که یک مربی ایرانی که وجهه ملی و مدیریت و کاریزمای قوی دارد می‌تواند این مشکلات را حل کند و در کنار ایشان باید دو مربی هم باشند که برای فوتبال برنامه‌ریزی کنند که این اتفاق نیفتد. در هر صورت انتخابی اتفاق افتاده که ما به آن احترام می‌گذاریم و امیدواریم که این اتفاق به نفع فوتبال ما تمام شود. به هر حال این تصمیم هیئت رئیسه است و خودشان هم می‌توانند پاسخگو باشند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم قاسمپور سرمربی دراگان اسکوچیچ سرمربی هیئت رئیسه کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا