Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@20:24:01 GMT

سیدرضا صالحی‌ امیری: تیراندازی همیشه اولویت ماست

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۶۱۲

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رشته تیراندازی همیشه از اولویت‌های ما بوده است.

سیدرضا صالحی امیری در خصوص رشته تیراندازی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سیدرضا صالحی امیری در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو اظهار داشت:

این سالن امروز به دلیل حضور خانواده شهید مزین شده است. ما به شهدا احتیاج داریم آنها به تجلیل از ما نیاز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیری را آغاز کرده که روشن است. تیراندازی در مسیر جهش قرار گرفته و باید حمایت کنیم تا به قله های متعالی و به هدف نهایی برسد. با شناختی که من از این‌مجموعه دارم  این اتفاق می‌افتاد. در آینده نزدیک این فدراسیون جزو سه فدراسیون برتر خواهد بود. اکنون جزو ۶ فدراسیون برتر است. همه باید قدردان گذشتگان این فدراسیون باشیم. همه کسانی که در طول تاریخ برای این فدراسیون زحمت کشیده‌اند قدردانی می‌کنیم. 

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:

تیراندازی با انگیزه ای که با شما قله های هدف می‌رود ما و همه ارگان‌ها در کنار شما هستیم. ما به عنوان یک وظیفه در کنار شما هستیم. در مدت اخیر یعنی از توکیو رو به صعود هستید  باکو هم یکی از ایستگاه‌هایی است که درخشیدید. در مورد مشکلات هم من مطلع هستم و مدام در ارتباط هستیم. تیراندازی همیشه جزو اولویت‌های ماست. همیشه به عنوان رئیس کمیته می‌گویم همیشه به عنوان یک اولویت کنار شما هستم. به پیشکسوتان احترام بگذارید. آنها مثل یک ریشه هستند و باید قدردان آنها باشید. 

وی گفت:

من همیشه هانیه رستمیان را دنبال می‌کنم. باورم این است که باید حمایت ما دوبرابر باشد و این عین عدالت است. ما نسبت به ورزش قهرمانی زنان یک عقب ماندگی داریم باید سرمایه گزاری ۱۰ ساله را بیشتر کنیم تا خانم ها به مردان برسند. اگر در تیراندازی روی زنان سرمایه گزاری کنیم نتیجه آن را می‌گیریم. حضور دختران تیراندازی در عرصه بین‌المللی اتفاق خوبی است. 

اخبار داغ 

طوفان توئیتری هواداران اتلتیکو مادرید ضد کریستیانو رونالدو بهروز رهبری فر و ادموند: گلزنی به سپاهان افتخار است نه استقلال! درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! برگزاری مراسم تولد روزبه چشمی در اردوی استقلال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک