Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس ایتالیا با ارائه پیشنهاد ۲۳ میلیون یورویی خواهان به خدمت گرفتن روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، لیورپول ممکن است امسال تابستان و بعد از جدایی سادیو مانه و انتقالش به بایرن مونیخ، دومین راس مثلث تهاجمی‌ معروفش را هم از دست بدهد. روبرتو فیرمینو پیش از این به‌صورت ضمنی از تمایلش برای جدایی از لیورپول گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیرمینو تابستان ۲۰۱۵ و پس از جدایی از هوفن‌هایم، پیراهن لیورپول را بر تن کرد ولی فصل گذشته به خصوص با ورود لوئیز دیاز و نیز درخشش دیوگو ژوتا، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد. داروین نونیز اروگوئه‌ای هم اخیرا به لیورپول پیوست تا کار فیرمینو دشوارتر شود. او در ۳۲۷ بازی برای قرمزها، ۹۸ گل زده و ۷۴ پاس گل داده ولی به نظر می رسد به پایان دورانش در آنفیلد نزدیک می‌شود. 

به گزارش توتو اسپورت، فیرمینو تنها یک سال از قراردادش باقی‌مانده و یوونتوس پیشنهادی ۲۳ میلیون یورویی برای این بازیکن به لیورپول ارائه کرده است و هیئت مدیره باشگاه این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد و ممکن است در آینده نزدیک بین دو باشگاه توافق شود. یووه به او وعده داده که جایگاهش در ترکیب اصلی کنار دوشان ولاهوویچ تضمین شده است و در سال جام جهانی هیچ چیز برای فیرمینو بهتر از فیکس بازی کردن نیست. فیرمینو هم بعد از مانه دومین جدا شده خط حمله لیورپول خواهد بود؟

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیورپول ، یوونتوس ، لیگ برتر انگلیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیورپول یوونتوس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که عملا دیگر شانسی برای قهرمانی بوندسلیگا ندارد و رقابت را به لورکوزن باخت، امروز در آلیانز آرنا میزبان فرانکفورت است. بازی انتقامی برای مونیخی‌ها هرچند یک چشمشان به بازی سه شنبه برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

برای این بازی موسیالا از فهرست بایرن خط خورد و قطعا به میدان نمی‌رود. طبعا در آستانه بازی با رئال این خبری نگران کننده برای هواداران بایرن است. موسیالا از ناحیه ساق پا مصدوم است.

توماس توخل در این رابطه گفت: «جمال نمی‌تواند بازی کند. او واقعاً می‌خواست بازی کند و ما هم واقعاً می‌خواستیم او بازی کند. او دو روز بدون درد را سپری کرد و دیروز دوباره حس کرد که مشکلش برگشته است. این یک فشار از ناحیه تاندون است که واقعاً مانع او می‌شود. جمال باید دیروز تمرین را متوقف می‌کرد و حالا ما همه چیزمان را می‌گذاریم تا به بازی با رئال برسد. ببینیم چه می‌شود.»

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره