Web Analytics Made Easy - Statcounter

غرفه استان خراسان شمالی در نمایشگاه تخصصی مد و پوشاک تحت عنوان ایران ویژند از ۲ تا ۵ مردادماه برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران ویژند» برای نمایش محصولات برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس از دوم مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و استان خراسان شمالی نیز در این نمایشگاه غرفه ای برای بازدید علاقمندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد تا پنجم مرداد با تکیه‌بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های گوناگون است.

طاهره رحیم زاده  مدیر موسسه رایکا کیاران اولین موسسه مد ولباس اسلامی در استان،  با آثاری از قبیل لباس های محلی اقوام ترکمن و کرمانج و تولیدات خود از قبیل پوشاک اجتماع بانوان و انواع جلیقه با دوخت *کردی دوزی* (سوزن دوزی کرمانج) و نقاشی روی پارچه و لباس، با نقوش سنتی و بر گرفته از قلمکاری های اصفهان ، در نمایشگاه حضور دارد .

ایران ویژند از ساعت ۸ الی ۱۵ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه است.

علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد فرهنگ و هنری به نشانی www.fajrmode.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مد نساجی محصولات غرفه تولیدکنندگان پوشاک ایران ویژند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»