Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج به تفکیک اجراها اعلام شد.
نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سید محمد مساوات که از ۳۰ تیر ماه اجرای خود را در تالار اصلی تئاتر شهر با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده، تا به امروز با مجموعه ۲ اجرا ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از ۸۸۷ تماشاگر به فروشی معادل ۱۰۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایش «آلنده نازنین » به کارگردانی محمد برهمنی که از روز جمعه ۱۷ تیرماه اجرای خود را در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر آغاز کرده است تا روز ۳۱ تیر ماه با هفت اجرا، قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) یک هزار و ۸۰۰ تماشاگر و ۱۳۳ میلیون ۲۸۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز ۲۴ تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۷ نوبت اجرا و میزبانی از ۴۱۳ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی هم که از روز هشتم خرداد ماه تا اول تیر ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت با مجموع ۲۰ اجرا و ۵۴۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۲ میلیون و ۷۵ هزار تومان دست پیدا کرد.

لازم به توضیح است اجرای این اثر نمایشی از روز پنجشنبه دوم تیرماه از«کارگاه نمایش» به «تالار سایه» مجموعه انتقال یافت که تاکنون با در نظر گرفتن ظرفیت ۷۲ نفری تالار، قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان ، ۲۴ اجرا و یک هزار و ۱۹۰ تماشاگر به فروشی معادل ۴۵ میلیون و ۴۵ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «مجلس شبیه خوانی نسوان» به کارگردانی نسیم مقدم و ارغوان راستی که از روز ۲۲ تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر روی صحنه رفته با ( احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان ، ۱۶۲ تماشاگر و ۹ اجرا به فروشی معادل ۷ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «غول نخود فرنگی » به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز ۹ تیر ماه با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع ۱۶ اجرا و یک هزار و ۹۲۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۴۵ میلیون ۴۹ هزار تو مان دست یافته است.

نمایش «پنگوئن‌ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۷ اجرا و یک هزار و ۹۱۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۴۲ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی که اجرای خود را از یک تیرماه با قیمت بلیت ۵۰ و ۴۰ هزار تومان با ۲۵ نوبت اجرا و میزبانی از ۳۵۸۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۱۰۹ میلیون و ۳۲۴ هزارتومان دست پیدا کرده است.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1654834

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر نمایش ایرانی بازیگران تئاتر تئاتر شهر کارگردانان تئاتر تخفیف دار و مهمان ماه اجرای خود فروشی معادل کارگاه نمایش قیمت بلیت ۵۰ تالار هنر یک هزار روی صحنه نیم بها تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت