Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری فینال و جشن قهرمانی سوپر لیگ فوتسال استان مازندران ماراتن فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فوتسال استان مازندران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، سوپر لیگ فوتسال استان با قهرمانی تیم شهدای کوا بهشهر به پایان رسید و این فصل رقابت های سوپر لیگ فوتسال مازندران با برگزاری جشن قهرمانی در سالن سید رسول حسینی ساری خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی یاد و خاطره رضا امانی فوتسالیست فقید استان مازندران گرامی داشته شد و از پدر شهید مدافع وطن مصطفی نوروزی نیز تجلیل به عمل آمد.

مجید کابلی،ایرج یوسفی و امیر ارجمندی تیم داوری رقابت فینال سوپر لیگ فوتسال مازندران را تشکیل دادند که کابلی،داور با سابقه فوتسال مازندران در این دیدار با بوسیدن چهار گوشه زمین از دنیای داوری خداحافظی کرد و مورد تجلیل هیات فوتبال مازندران نیز قرار گرفت.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با ابراز رضایت از نحوه برگزاری فینال سوپر لیگ فوتسال استان مازندران بیان داشت: همان اندازه ای که برای فینال لیگ برتر فوتبال حساسیت به خرج دادیم، به همان اندازه هم در برگزاری فینال و جشن قهرمانی سوپر لیگ فوتسال هم دقت عمل صرف کردیم تا به بهترین نحو این فینال برگزار شود.

وی ادامه داد: از تمامی عزیزانی که برای برگزاری این رقابت ها زحمت کشیدند، تشکر فراوان دارم و امیدوارم تا با همدلی بیشتر رویدادهای بعدی را بی نقص و دقیق تر انجام دهیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه هرگز از تلاش برای بهتر شدن دست نمی کشد تاکید داشت: نکته ای که همیشه حائز اهمیت بوده، رو به جلو رفتن و تلاش برای بهتر شدن است و همه ی ارکان هیات فوتبال استان هم تلاش دارند تا متمایز تر از دیروز خود باشند.

امیرحسین ملکی مسئول کمیته فوتسال استان مازندران گفت: سوپر لیگ فوتسال استان مازندران در مجموع با ۷۲ دیدار و ۳۸۱ گل به پایان رسید که میانگین ۵٫۲۸ در هر بازی به ثبت رسیده است.

ملکی در ادامه با اشاره به راهیابی هر دو تیم شهدای کوا بهشهر و شهدای سوادکوه به لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور بیان داشت: خوشبختانه با تلاش های دکتر درزی خلردی و مساعدت جناب آقای جابری مسئول محترم سازمان لیگ فوتسال ایران هر دو تیم فینالیست این فصل سوپر لیگ فوتسال مازندران توانستند به لیگ کشوری صعود کنند که باعث خوشحالی خانواده فوتسال مازندران نیز خواهد بود که نمایندگان بیشتری را در لیگ های کشوری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: از تلاش های همه ی عزیزان، نائب رئیس محترم جناب آقای سهرابی، دبیر محترم جناب آقای یگانه، کمیته محترم روابط عمومی هیات، همه ی همکارانم در کمیته فوتسال، اعضای هیات فوتبال مازندران و بویژه شخص اول فوتبال استان مازندران جناب آقای دکتر درزی خلردی، کمال تشکر را دارم و امیدوارم تا برنامه های آینده را بهتر از گذشته انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال مازندران لیگ برتر فوتسال فوتسال مازندران فوتسال استان مازندران هیات فوتبال مازندران فوتسال مازندران جشن قهرمانی جناب آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان