Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا علیزاده روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مهارت، اظهار داشت:‌ هرمزگان دارای ۷۴ کارگاه دولتی ثبت شده در پرتال سازمان فنی و حرفه‌ای است که تنها ۳۷ کارگاه فعال هستند.

وی علت غیر فعال بودن سایر کارگاه ها را کمبود نیروی انسانی و مربی برای آموزش عنوان کرد و ادامه داد:‌ بایستی همه کارگاه‌های غیرفعال را فعال کرد که یکی از راه‌های تحقق این برنامه واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان با بیان اینکه عضو کمیته واگذاری بوده است، اضافه کرد: از بخش خصوصی به جای اجاره، تعهد آموزش رایگان می‌گیریم که این اتفاق در بندرعباس و میناب رخ داده است.

علیزاده با اذعان به اینکه برخی خانوارها توان مالی مناسبی برای پرداخت شهریه آموزشگاه‌های آزاد را ندارند، گفت: برخی خانواده‌ها هم توان مالی مناسبی دارند و مرکز آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل در سال آخر فعالیت خود تنها یک مربی داشت، باید ببینیم آیا نگهداری مرکز با این شرایط و نبود مربی منطقی است.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این اداره کل با کمبود شدید نیروی انسانی برای فعال کردن کارگاه ها روبرو بوده و درصدد است مجوز استخدام نیرو دریافت کند.

وی افزود: نیروهای انسانی این اداره کل فراتر از وظایفی سازمانی‌شان کار می‌کنند و این اداره کل دارای ۱۱۷ نفر رسمی، ۹ نیروی پیمانی مربی حق التدریس، ۵۶ نفر نیروی قراردادی است.

 ۲۵۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای، ۱۵ مرکز جوار، ۱۰ مرکز در پادگان، هفت مرکز در زندان به همراه ۹ مرکز آموزش دولتی ثابت و ۲ مرکز سیار شهری آموزش های مهارتی را به مهارت جویان در این استان آموزش می‌دهند.

۳۱ تیر تا ۶ مرداد به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هرمزگان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هرمزگان بندرعباس فنی و حرفه ای اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مهدی فروردین اظهار داشت: توسعه فوتبال ایران و ارتقای جایگاه فوتبال ما در سطح بین المللی بدون عبور از فوتبال دولتی ممکن نیست. اگر قرار به رقابت با فوتبال کشور‌های در حال توسعه و یا پیشرفته قاره باشد، باید قواعد بازی حرفه ای‌ها را رعایت کنیم.   وی افزود: دوره فوتبال دولتی به سر آمده و هر سال سختگیری‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و مجامع بین‌المللی روی فوتبال ایران بیشتر می‌شود و به طور نمونه دیدیم در سال‌های اخیر چگونه تیم‌های ایرانی به دلیل رعایت نکردن قاعده حرفه‌ای و نداشتن معیار‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا آسیب دیدند و حتی بعضا جواز حضور در آسیا را از دست دادند.   نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس ادامه داد: از مدت‌ها قبل ضرورت انتقال مالکیت تیم‌های دولتی به بخش خصوصی احساس می‌شد چرا که پیش نیاز باشگاه داری همین تغییر و تحول است و تا وقتی دولت متولی باشد، به واسطه تعویض پی در پی مدیریت باشگاه‌ها که برگرفته از تغییر دولت‌ها و تغییر رویکرد‌ها است، امکان ساختار سازی در باشگاه‌ها میسر نمی‌شود و از سطح تیم داری فراتر نمی‌رویم.   وی افزود: به همین دلیل در مجلس خواهان واگذاری تیم‌های دولتی به بخش خصوصی شدیم. خوشبختانه همزمان کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مالکیت مشترک سرخابی‌ها انگشت گذاشت و با همکاری دولت و وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، این اقدام سرعت گرفت و در نهایت، دولت آیت الله رییسی به این رویای چند ده ساله که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند، جامه عمل پوشاند.   فروردین گفت: جا دارد از رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزیر اقتصاد، رییس سازمان خصوصی سازی و تمامی دولتمردانی که در واگذاری استقلال و پرسپولیس به هولدینگ پتروشیمی و بانک‌های خصوصی نقش و همکاری داشتند، قدردانی کنم. مجلس شورای اسلامی به عنوان زبان و چشم و گوش ملت، پیگیر واگذاری استقلال و پرسپولیس از دولت به بخش خصوصی بود و حالا که دولت به این خواسته منطقی، واکنش مثبت نشان داده، قطعا مجلس نقش نظارتی خود را حفظ خواهد کرد و از مالکان جدید استقلال و پرسپولیس هم توقع داریم دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند و اجازه بدهند استقلال و پرسپولیس با ثبات، به آرامش برسند.   وی افزود: استقلال و پرسپولیس همیشه ویترین فوتبال ما و حتی ورزش ما بودند و اگر انتقال مالکیت آنها و واگذاری این باشگاه‌ها از دولت به بخش خصوصی، موفقیت آمیز باشد، فصل تازه‌ای برای ورزش ایران آغاز می‌شود. خوشبختانه هر دو مجموعه‌ای که مالکیت سرخابی‌ها را برعهده گرفته اند، توان تبدیل این مجموعه‌ها به باشگاه‌های واقعی را دارند و می‌توانیم شاهد رشد کیفی و اقتصادی استقلال و پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص