Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بدرقه تیم های تکواندو نونهالان و نوجوانان با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان ششم تا شانزدهم مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه با حضور تکواندوکارانی از 90 کشور جهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مراسم بدرقه تیم های ملی نونهالان و نوجوانان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها، با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون، حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون، مهروز ساعی مشاور امور بانوان، متین فرزین مدیرعامل به همراه مددیان و کیوان اعضای هیات مدیره شرکت اعتماد  کابل البرز به عنوان حامی مالی تیم های ملی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

 

*ساعی: برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام می کنم

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در جریان این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در ابتدا از متین فرزین مدیرعامل شرکت اعتماد کابل البرز به جهت حمایتشان از تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان اعزامی به مسابقات جهانی تشکر می‌کنم. این مراسم با حمایت و همت مدیریت این شرکت انجام شده و این عزیزان از این پس عضوی از خانواده تکواندو هستند. در این برهه که مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد از این دوستان به خاطر حمایت از آینده‌سازان تکواندو ایران ممنون هستیم و قطعاً سهم بزرگی در افتخارآفرینی این تیم  برای مدیران این شرکت قائل هستیم. تلاش می‌کنیم با افتخارآفرینی‌های قهرمانان آینده تکواندو به خوبی جواب اعتماد مدیران این شرکت را بدهیم.

ساعی در ادامه حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های پایه تکواندو به مسابقات جهانی، اظهار داشت:‌ همیشه پیش از اعزام‌ها مراسم بدرقه را برگزار می‌کنیم و امیدوارم با همت بچه‌ها و با دعای خیر خانواده شهدا تیم‌های ما در این رقابت‌های دشوار موفق باشند.

وی با بیان اینکه در رده‌های پایه پیش‌بینی کردن کار دشواری است، گفت: در این ۲ سال هم هیچ رویدادی در نونهالان و نوجوانان برگزار نشده و طبیعتاً شناختی از رقیبان نداریم حتی به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، اجازه برگزاری لیگ‌های پایه را نداشتیم، اما در هر دو بخش دختران و پسران بازیکنان خوبی داریم. همچنین این رقابت‌ها ۷۰ امتیاز رنکینگ دارد که یکی دو ورزشکار ما می‌توانند با موفقیت در جهانی، در رنک بزرگسالان شرایط خوبی پیدا کنند.

معاون کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی درباره سفر به قونیه تصریح کرد: به عنوان معاون کاروان روز ۵ مردادماه با کاروان اول عازم ترکیه می‌شوم و باید از روز اول کنار بچه‌ها باشم. درخصوص تیم تکواندو هم همه می‌دانند که با ترکیب تیم امید در این بازی‌ها شرکت می‌کنیم و یک تیم جوان، اما باانگیزه داریم. طبق بررسی‌هایی که کادرفنی انجام داد، در یکی، دو وزن از بازیکنان رده بزرگسال بهره می‌بریم و در سایر اوزان به جوانترها اعتماد خواهیم کرد.

ساعی در ادامه توضیح داد: بازی‌های کشورهای اسلامی یک جهانی کوچک است چون سه تیم برتر قاره کهن، تیم‌های اول و دوم اروپا و قهرمان و نایب قهرمان آفریقا نیز در این بازی‌ها حاضر هستند و کار بسیار سخت است. بچه‌های ما خیلی خوب هستند و ما یک تیم جوان را که برای دو سه سال آینده روی آنها حساب کرده‌ایم به قونیه اعزام می‌کنیم، اما با این حال به هیچ وجه ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات گرندپری پاریس گفت: با شرایطی که در حال حاضر تیم بزرگسالان دارد، به احتمال زیاد و با تشخیص سرمربی تیم ملی بازیکنی را اعزام نخواهیم کرد. البته یکی، دو بازیکن ما در مسابقات کشورهای اسلامی حضور دارند. در بخش دختران نیز تعدادی ثبت‌نام کردیم و باید ببینیم چند نفر از این بازیکنان می‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند. در حال حاضر تنها تنها ناهید کیانی را در رنکینگ داریم، اما تعداد دیگری را نیز ثبت‌نام کردیم تا در انصراف نفرات بالاتر رنکینگ، بتوانند در مسابقات شرکت کنند. اگر در نهایت فقط ناهید کیانی شانس حضور در این مسابقات را داشته باشد، شاید تیم اعزام نشود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز پروسه ثبت‌نام انتخابات کمیته المپیک از روز ۵ مردادماه، آیا قصد ثبت‌نام را دارد، گفت: بله، ثبت‌نام خواهم کرد. روز گذشته نیز در جلسه هیئت اجرایی مصوب شد که با توجه به اعزام به معاون کاروان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ثبت‌نام خود را زدوتر انجام بدهم.

ساعی در پاسخ به این سوال که برای چه پستی ثبت‌نام خواهد کرد و آیا احتمال ثبت‌نام او برای ریاست وجود خواهد داشت، گفت: اجازه بدهید تا ۵ مردادماه که در آن روز مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از مخالفان معرفی ۵ عضو هیئت اجرایی که در فدراسیونی حضور ندارند به عنوان کارشناس خبره بوده، گفت: در سال‌های گذشته نیز چنین افرادی داشتیم و این اتفاق در همه دوره‌های هیئت اجرایی وجود داشت. در دوره گذشته نیز مشحون و کفاشیان از طرف هیئت اجرایی معرفی شدند و در آن مقطع فدراسیونی نداشتند. پیشنهاد من این بود، اما تابع نظر جمع هستم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: البته به این شکل نبود که فقط 2 نفر برای کارشناس خبره معرفی شده باشند، بلکه ۱۰ نفر از طرف رئیس کمیته ملی المپیک معرفی و رای‌گیری صورت گرفت. حتی رای‌گیری برای 2 نفر از عزیزان دوباره برگزار شد و این نشان می‌دهد که شرایط اینگونه نبود که بخواهند کسی را تحمیل کنند و در نهایت شایسته و کیهانی رای آورند.

ساعی راجع اینکه بهتر نبود با توجه به عدم حضور این دوستان در هیچ فدراسیونی، فرصت به نفرات دیگری داده می‌شد، گفت: در آیین‌نامه جدید تصویب شده و این دوستان در قالب شرایط آیین‌نامه بودند. در گذشته نیز که آیین‌نامه‌ای وجود نداشت نیز چنین اتفاقی افتاده، اما حداقل در حال حاضر آیین‌نامه‌ای وجود دارد که شاید با وجود اشکالات، می‌شود به آن استناد کرد. قانون بد بهتر از بی‌قانونی است و حداقل قانونی وجود دارد که می‌شود بر اساس آن قضاوت کرد.

وی در خصوص عدم رای اعتماد نواب رئیس پیشنهادی او از مجمع فدراسیون تکواندو  و انتخاب سرپرست گفت: در یکی، دو روز آینده نواب رئیس را معرفی می‌کنیم. طبیعی است که باید به رای مجمع احترام بگذاریم. مجمع بالاترین رکن هر فدراسیون است و این اتفاق در مجمع افتاد.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص احتمال انتخاب فیض‌الله نفجم به عنوان سرپرست نایب رئیسی آقایان گفت: به صورت مطمئن ایشان گزینه نیستند! البته خود ایشان نمی‌خواهند و اگر خودشان بخواهند شاید این اتفاق رخ دهد.

 

*خدابنده: حال انسانها با خدمت به خلق خوب می شود

اکرم خدابنده نیز به عنوان سفیر نیکوکاری فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم عنوان کرد: قبل از به دست آوردن دستاوردهای بزرگ دنیا، حال همه انسان‌ها با خدمت به خلق خوب می‌شود. به عنوان سفیر نیکوکاری فدراسیون تکواندو از خانواده فهیم و بزرگ  تکواندو دعوت میکنم تا با مشارکت شرکت اعتماد کابل البرز در امور انسان دوستانه پیش قدم شویم.

با اعلام سفیر نیکوکاری تکواندو آزاد سازی زندانیان و کمک به خانواده های بی سرپرست با حمایت شرکت اعتماد کابل البرز می تواند آغاز این امر انسان دوستانه باشد. وی از خانواده تکواندو تقاضا کرد تا برای آزادی چند زندانی دست به دست یکدیگر دهند تا به زودی به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

وی در خصوص قهرمانی تیم ملی بانوان در آسیا گفت: اخبار بسیار خوبی به گوش مردم ایران رسید. خیلی خوشحال هستم که بعد از سال‌ها توانستیم در مهد تکواندوی دنیا به قهرمانی برسیم و این پیام را به همه دختران تکواندوکار رساندیم که ما می‌توانیم مهمترین سکوهای دنیا را به دست بیاوریم. از همه نیز خواهش می‌کنم از موفقیت‌های تکواندو خوشحال باشند تا قدم‌های آینده را پرقدرت‌تر برداریم.

اکرم خدابنده سفیر مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو در ادامه این مراسم از خانواده تکواندو تقاضا کرد تا برای آزادی چند زندانی دست به دست یکدیگر دهند تا به زودی به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

در ادامه این مراسم، امیرعباس رهنما عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان سوگند نامه تیم‌های ملی را به نمایندگی از سایر ملی پوشان قرائت کرد.

 

در بخش دیگری از این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون به همراه اعضای هیات مدیره شرکت اعتماد کابل البرز از خانواده شهید بزرگوار احمدی روشن شهید هسته ای تجلیل نمود. پسر نوجوان این شهید شاخص که خود تکواندوکار می باشد در این مراسم شرکت داشتند.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو از خانواده مرحوم فتح الله فتحی خبرنگار حوزه ورزش های رزمی که خردادماه 1399 دار فانی را وداع گفت، تقدیر کرد.

در پایان مراسم اعضای تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به همراه مسئولان فدراسیون تکواندو، اعضای هیات مدیره شرکت اعتماد کابل البرز و پیشکسوتان این رشته با حضور برسر مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هادی ساعی رئیس فدراسیون رئیس فدراسیون تکواندو نونهالان و نوجوانان فدراسیون تکواندو کمیته ملی المپیک کشورهای اسلامی مراسم بدرقه هیئت اجرایی تیم های ملی گذشته نیز آیین نامه رقابت ها بازی ها تیم ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس