Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف دو هزار و ۵۲۰ نخ سیگار قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: مأموران انتظامی با دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع سیگار قاچاق در یک واحد صنفی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مأموران به همراه عوامل اداره صمت و اتاق اصناف به محل موردنظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این واحد صنفی دو هزار و ۵۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ یگانه پور بابیان اینکه اموال مکشوفه به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی تحویل داده شد، ادامه داد: یک نفر متهم در این رابطه دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه مبارزه با واردکنندگان کالای قاچاق با جدیت در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: پلیس با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و تلاش شبانه‌روزی خود، با برهم زنندگان امنیت اقتصادی برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود تا مردم هم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار با ۷۸ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در ادامه از دستگیری سه نفر سارق سابقه‌دار با ۷۸ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بی‌وقفه موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر سارق سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار مطهری زاده بابیان اینکه سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۷۸ فقره سرقت اعتراف کردند، یادآور شد: سرقت از منزل، مغازه، خودرو، اماکن خصوصی و دولتی، جیب بری و داخل خودرو و موتورسیکلت ازجمله سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط این افراد بود.

این مقام ارشد انتظامی در استان بابیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده ۱۲ نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با تأکید بر اینکه برخورد با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی با جدیت و قدرت در سرلوحه کار پلیس است، از شهروندان عزیز خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کاهش ۶۳ درصدی سرقت‌ها در رازوجرگلان

فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان نیز از کاهش ۶۳ درصدی سرقت‌ها در تیرماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ علی طاهری گفت: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی این شهرستان، موضوع سرقت‌ها در تیرماه سال جاری کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه در تیرماه سال جاری کاهش سرقت‌ها را به میزان ۶۳ درصد داشته‌ایم، افزود: در همین بازه زمانی وقوع سرقت‌ها نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۱ درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیگار قاچاق سرقت خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی سیگار قاچاق واحد صنفی سابقه دار سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس