Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مدیرکل ورزش وزارت نفت صلاحیت ورود به اساسنامه و منشور المپیک را ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست، سیدرضا صالحی‌امیری امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران تیراندازی جام جهانی ۲۰۲۲ باکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنان که پیشتر گفتم بنای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باید تلاش کنند فردی شایسته بر کرسی تکیه بزند و جهشی که در کمیته شکل گرفته با حضور فرد شایسته ادامه یابد. تا الان که با شما صحبت می‌کنم تصمیم قطعی‌ام ثبت نام نکردن است.

وی درباره نامه اعتراضی منصور قنبرزاده مدیرکل ورزش وزارت نفت درباره انتخاب باشگاه‌های آرارات و نساجی برای حضور در مجمع کمیته، اظهار داشت: اینکه چه کسانی انتخاب می‌شوند در صلاحیت قنبرزاده نیست و در صلاحیت هیئت اجرایی است. پیشنهاد هم با رئیس کمیته ملی المپیک و تصمیم با هیئت اجرایی است. قنبرزاده صلاحیت ورود به اساسنامه و منشور المپیک را ندارد.

صالحی امیری در پاسخ به سؤالی مبنی بر لیست پیشنهادی‌اش برای معرفی خبرگان ورزشی، یادآور شد: خیلی شفاف بود. من ۲ برابر تعداد نفرات مورد نیاز که ۵ نفر کارشناس خبره بود ۱۰ نفر معرفی کردم.  طبق اساسنامه حق با هیئت اجرایی است که افراد را انتخاب کند.

صالحی امیری در خصوص اعتراضاتی که به انتخاب مجید شایسته و مجید کیهانی به‌عنوان خبرگان ورزشی وارد شده، تصریح کرد: از شما خواهش می‌کنم این مسائل را از کسانی که بحث می‌کنند بپرسید. به‌ عنوان رئیس کمیته در چارچوب اساسنامه کار می‌کنم، در چهار سال گذشته آنچه‌ انجام شد در چارچوب اساسنامه بود و مغایرتی وجود ندارد اما طبیعی است با سلایق و نگاه‌های متعددی روبه‌رو هستیم. باید این ظرفیت را ایجاد کنیم همه نقد و اظهارنظر کنند. به آنها احترام می‌گذارم و بنای پاسخگویی ندارم. در چارچوب اساسنامه فعالیت من تعریف شده است. هیچ مرجعی هیچ تحمیلی در این فرایند و در چهار سال گذشته از جمله انتخابات نداشته و مسیر مستقلی داریم. مخالفت و موافقت طبیعی است و کاملاً برای همه اظهار نظرات احترام قائلم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید رضا صالحی امیری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت