Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:08:19 GMT

قطع برق در انتظار هیئت‌های مذهبی پرمصرف

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۷۳۸۸

قطع برق در انتظار هیئت‌های مذهبی پرمصرف

ایسنا/اصفهان سرپرست امور برق شهرستان اردستان گفت: هر هیئت مذهبی که در مصرف برق خود صرفه‌جویی نکند مطمئناً پس از اخطارهای لازم مشمول قطعی برق خواهد شد.

محسن قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از عزاداران حسینی به ویژه مسئولان هیئات‌ مذهبی و تکایا درخواست داریم، علاوه بر رعایت مصرف صحیح برق، نکات ایمنی در خصوص برق را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشاهده می‌شود برخی هیئات مذهبی در سطح شهرستان آذین‌بندی محرم خود را با چراغ و لامپ‌های بسیار پرمصرف انجام دادند که در این خصوص تذکرات و اخطارهای لازم را به مسئولان هیئات داده شد، افزود: مساجد و تکایا به دلیل رایگان بودن تعرفه برق مصرفی مدیریت مصرف برق را رعایت نمی‌کنند که از سازمان تبلیغات اسلامی درخواست داریم نسبت به ساماندهی و فرهنگ‌سازی این موضوع امور برق را یاری کنند.

سرپرست امور برق شهرستان اردستان با اشاره به اینکه هر هیئت مذهبی که در مصرف برق خود صرفه‌جویی نکند مطمئناً پس از اخطارهای لازم مشمول قطعی برق خواهد شد، تصریح کرد: اداره برق هیچ گونه مجوزی برای هیئات مذهبی صادر نکرده است و فقط به دلیل رایگان بودن تعرفه برق اماکن مذهبی هیئت‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با متخلفان برخورد خواهد شد.

قاسمی تأکید کرد: مسئولان هیئات و تکایا در ایام سوگواری از لامپ‌های کم مصرف و پربازده و LED برای تأمین روشنایی مورد نیاز برای مجالس عزاداری استفاده کنند و از لامپ‌های کم بازده و پرمصرف از قبیل لامپ‌های مدادی و رشته‌ای پرهیز شود.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خوشبختانه از ابتدای فصل تابستان هیچ‌گونه قطعی برق در بخش خانگی نداشتیم، گفت: از مردم و بهره‌برداران مصرف برق می‌خواهیم با صرفه‌جویی و مصرف صحیح برق، این اداره را یاری کنند تا زمان باقی‌مانده از فصل تابستان بدون قطعی برق سپری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قطع برق هيئات مذهبي قطعی برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، محمدعلی اسکندری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاشکند در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران تردیدی در صیانت از ارزش های اسلامی نداشته و ایثارگرانه در خط مقدم دفاع از اسلام و مسلمانان بوده است.

وی افزود: فتنه انگیزی، اختلاف افکنی و انشقاق در جهان اسلام، از برنامه های راهبردی آمریکا و اسرائیل بوده و آنها هیچ وقت خیرخواه ملت های مسلمان نبوده و نخواهند بود. حال آنکه تقریب مذاهب، همواره با جدیت توسط جمهوری اسلامی ایران، پیگیری و اجرایی شده است.

نورالدین خالق نظراف مفتی اعظم ازبکستان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن روند مناسبات دوجانبه میانه در تمامی زمینه ها گفت: دین، فرهنگ و اشتراکات ازبکستان و ایران، عاملی مهم برای تعمیق مناسبات دو طرف است.

وی افزود: با توجه به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نسخ خطی زبان فارسی، از همکاری در زمینه تحقیقات قرآنی و نسخ خطی قرآنی استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)