Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های قزوین و زنجان با خانواده شهید مدافع وطن «ستوانیکم شهید مهدی محمدی نسب» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ امیر سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی ارشد نظامی ارتش در استان های قزوین و زنجان روز دوشنبه با خانواده شهید مدافع وطن «ستوانیکم شهید مهدی محمدی نسب» دیدار و شهادت ایشان را به خانواده وی تسلیت و تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ شفیعی در این دیدار گفت: شهادت مرگ با سعادت است که خداوند این سعادت را نصیب بندگان خاص خود می کند تا با شهادت نام و یادشان تا ابد زنده بماند.

وی افزود: همه ما امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت ها و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های معزز آنها هستیم و تجلیل از شما  بزرگواران را وظیفه خود می دانیم. 

گفتنی است در تاریخ ۲۸ تیر ماه سال جاری مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی در حین پایش نوار مرزی با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مواجه شدند و رزمندگان غیور مرزی مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

در عملیات‌ یاد شده دلاورمرد مجاهد مرزبانی« ستوان‌یکم مهدی محمدی‌نسب» از قزوین در کنار دیگر همرزم دلاور خود «استوار دوم علی فاضلی‌شاد» آسمانی شدند.

ستوان‌یکم مهدی محمدی‌نسب، از نیرو‌های مرزبانی، ساکن شهر اقبالیه از توابع شهرستان قزوین، متولد سال ۱۳۶۴ و دارای یک فرزند پسر است.

مراسم سومین روز شهادت این رزمنده دلاور اسلام عصر امروز دوشنبه در شهر اقبالیه برگزار می شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیدار با خانواده شهدا لشکر 16 زرهی قزوین محمدی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید عباس رمضانی که در دوران خدمت سربازی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده بود، با تلاش گروه‌های تفحص شناسایی و فراق ۳۸ ساله خانواده این شهید به پایان رسید.

خبر شناسایی پیکر مطهر شهید رمضانی صبح امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به همت جمعی از فرماندهان ارتش به خانواده وی اعلام شد.

شهید رمضانی سوم مردادماه سال ۱۳۴۵ در اصفهان متولد شد و بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در منطقه کله قندی مهران در استان ایلام بر اثر اصابت مستقیم گلوله دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6094302

دیگر خبرها

  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی