Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:04:32 GMT

قیس سعید و همسرش رای خود را به صندوق انداختند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۷۶۱۹

قیس سعید و همسرش رای خود را به صندوق انداختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، قیس سعید رئیس جمهور تونس و همسرش در همه پرسی قانون اساسی جدید این کشور مشارکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند.

همچنین تونسی ها در حال رای دادن به همه پرسی قانون اساسی جدید تونس هستند.

مردم تونس، صبح امروز(دوشنبه)، روند رأی گیری به پیش نویس قانون اساسی جدید را که به «قیس سعید»، رئیس جمهور تونس اختیارات گسترده ای می دهد و احتمالا کشور را به نظام شبه دیکتاتوری قبل از سال ۲۰۱۱ برمی گرداند، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۱۱ هزار شعبه رأی از ساعت پنج صبح درهای خود را به روی رأی دهندگان گشودند.

کمیسیون مستقل انتخابات تونس، روزگذشته اعلام کرد که درصد مشارکت تونسی های مقیم خارج از کشور در این همه پرسی در پایان روند رأی گیری در روز دوم آن به ۴.۶۵ درصد رسیده است.

«فاروق بوعسکر»، رئیس کمیسیون انتخابات با اشاره به حمله یک رأی دهنده مقیم آلمان به یکی ازاعضای مرکز رأی گیری، نسبت به هرگونه اقدام برای اخلال در این روند هشدار داد و عنوان کرد که بوی سیاسی در پشت این اقدامات غیرقانونی وجود دارد که هدف آنها ممانعت از شرکت و رای دادن رای دهندگان است.

کد خبر 5546865

منبع: مهر

کلیدواژه: تونس همه پرسی قانون اساسی تونس قیس سعید روسیه عراق اوکراین ایالات متحده امریکا ترکیه رژیم صهیونیستی جنگ اوکراین سوریه فلسطین ایران کرانه باختری اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد