Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ملکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که نسبت به روز گذشته این آمار رشد سه برابری داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۸۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی زاده گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر نیز گفت: خوشبختانه مورد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی ادامه داد: در استان بوشهر از آغاز شیوع کرونا تاکنون، متأسفانه ۲ هزار و ۱۷۲ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست داده‌اند.

ملکی زاده ادامه داد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۵ هزار و ۹۱۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5546847

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر حسن ملکی زاده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب جهرم شیوع کرونا مشهد اردبیل استهبان خراسان رضوی سنندج بیمارستان های استان بوشهر استان بوشهر شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد شکیبی نسب اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کانتینری نیز در یک ماهه امسال با افزایش ۱۸.۵ درصدی به ۱۴ هزار و ۲۱۰ TEU افزایش یافت.

وی بیان کرد: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی نیز در بنادر استان بوشهر با افزایش یک درصدی به چهار میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۱۸ تن رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گفت: در ماه گذشته میزان ترانزیت در بنادر استان بوشهر نیز با افزایش ۳۶ برابری به ۱۳۴ هزار و ۲۷۷ تن رسیده که بیشترین ترانزیت انجام شده به ترتیب شامل مواد نفتی، ماشین آلات، لوازم یدکی، چوب و تخته و مصنوعات فلزی است.

شکیبی نسب اظهار داشت: در فروردین ماه امسال میزان واردات در بنادر استان بوشهر نیز با افزایش ۱۷۱ درصدی به ۱۱۲ هزار و ۹۹۱ تن رسید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: آمار جابجایی مسافر در بنادر بوشهر، گناوه و خارگ نیز در مجموع افزایش ۲۰ درصدی داشته که در این بین بندر گناوه با افزایش ۵۸ درصدی و جابجایی هفت هزار و ۷۱۹ مسافر شاهد بیشترین افزایش بوده است.

شکیبی نسب افزود: در ماه گذشته آمار تردد شناورد‌های بالا یک هزار تن در بنادر استان نیز با افزایش ۱۲ درصدی به ۱۹۲ فروند شناور رسید.

وی گفت: در ماه گذشته ۴۷۶ فروند شناور در بنادر استان تردد داشته که بیشترین تردد‌ها به ترتیب مربوط به شناور‌های بارج، لنج و سایر، تانکر، مسافری، جنرال کارگو و کانتینری بوده است.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟